Wymiana gaźnika i nie chce odpalić

Mam założony cylinder arsai 90 lub 100 z głowica i resztą pierdół. Ori gaźnik dysza 80 ale nie idzie go wyregulowac, obroty na jałowym są ok po chwili spadają i gaśnie. Po gwałtownym dodaniu i puszczeniu gazu to gaśnie od razu. Kupiłem gaźnik ze 125 24mm dysza 80 i nie może odpalić tzn. ma chec i po długim kręceniu (gaz minimalnie otwarty) to zaskoczy. Jak odpali to pięknie idzie. Podczas opalania psikam plakiem ale po tym nawet checi nie ma do opalania. Luźny zaworów ok. Filtr stożek.

a może na przynajmniej zdradzisz jaki to silnik?

Raczej można się zorientować że jest to 50ccm 4t. Czyli 95% takich silników to chińskie ulepy. To 139qmb co raczej nic do rzeczy nie wniesie. Zasada zasilania kazdego 4t w mieszankę paliwowego powietrzną jest taka sama. Może ktoś to przerabiał w swoich modernizacjach.

Zwykły filtr powietrza od 125 i powinien odpalać,oczywiście oba wężyki od gaźnika do podciśnienia wpięte

Testuj dysze 85,90 oraz 95 bo 100 będzie za duża bo 105 mają chyba 125cc.