Wymiana fabrycznego napedu (wariator, sprzeglo i pasek). Na jakie warto wymienic

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #307492
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    Jak w temacie. Chce wymienic fabryczny wariator, sprzeglo oraz pasek w moim jet forcie. Jak dobrac te podzespoly aby dobrze ze soba wspolgraly i wytrzymaly jak najdluzej. Nie zamierzam tuningowac skutera. Predkosci rzedu 70km w zupelnosci mi wystarcza. Teraz jedzie max 66km/h na wariatorze jest bardzo duzy prog szerokosci ok centemetra dookola wiec pewnie pasek nie wyjezdzal do konca wariatora. Najbardziej zalezy mi na zywotnosci zestawy gdyz rocznie robie okolo 10tysiecy km. Dodam ze zastanawiam sie nad wariatorem top racing sv1. Mial ktos moze i wie ile mniej wiecej wutrzymuje? Z gory dziekuje wszystkim za cenne porady i odpowiedzi.

    #307495
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    sv1, multivar, s6 sportpro. do wyboru do koloru.

    #307510
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    A jakies konkretne sprzeglo do tego czy bez wiekszej roznicy? I jeszcze jedno pytanie; czy.po tej wymianie nie zmienia sie parametry przy doborze.paska? Domyslam sie ze dlugosc zostania ta sama ale.np. czy kont zaciecia paska pozostanie ten sam (30 stopni) czy moze ulec zmianie?

    #307518
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    pasek zostaje o fabrycznych parametrach

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button