Wymiana cylindra - Zipp Superray

Wyświetlanie 4 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #113595
      PFKforever
      Użytkownik
      • Postów: 14

      Mam pytanie w sprawie mojego skutera , Zippa superray , kupiłem go w połowie lutego b.r. i przy zakupie spytałem się czy będzie możliwość zdjęcia blokad i odpowiedzieli mi , że przy przeglądzie (przy pierwszych 350 km) mogą mi założyć cylinder 80 i tutaj moje pytanie , czy będe musiał wymieniać dodatkowo sprzęgło , lub gaźnik przy większych obrotach i czy ktoś się orientuję , czy da się po prostu z niego zdjąć blokady w jakiś łatwy sposób , no bo 45 km/h , nie powala 🙂 A jeżeli chodzi o cenę to cylinder + wymiana + przegląd = 350 zł , nie orientuję się bardzo i czy to jest dobra cena?

      Dzięki z góry za odpowiedź

    • #113610
      PFKforever
      Użytkownik
      • Postów: 14

      I jak z docieraniem? Są rożne opinie.Niektórzy mówią , żeby się stosować do książeczki , czyli u mnie – 0-200 – 25 km/h , 200-800 – 35 km/h , 800 – już max , ale niektórzy twierdzą , że trzeba od początku pełną piz.. , tylko , żeby się nie przegrzewał i po 5-10 km z przerwami , to jak? I po 300 km przy ew. zmianie cylindra , tak samo , czy inaczej? Dla niektórych to są może dziecinne pytania , no ale ja dopiero można powiedzieć zaczynam przygodę ze skuterami , proszę od odp, najlepiej jak najszybszą , bo chciałbym jutro jechać w podróż (30km) i nie wiem jak go dobrze dotrzeć , bo może podobno nawet 70 wyciągać jak się go dobrze dociera , także proszę o odpowiedź.

    • #113612
      PFKforever
      Użytkownik
      • Postów: 14

      Lub wariator , pomyliłem z wariator z gaźnikiem , sory 😀

    • #113619
      J23
      Uczestnik
      • Postów: 412

      Gratuluje zakupu. Fajny skuter. Moja rada jest taka. Docieraj sprzęt przez ok. tysiąc km jeżdżąc ze zmiennymi obrotami. Unikaj długich tras i nie zabieraj pasażera. Teraz jest dobra pora, bo jest jeszcze chłodno, więc przegrzanie nie grozi. Zmianę cylindra w serwisie bym sobie jednak odpuścił. Znając życie, to wpakują do twojego skutera najtańszy cylek WM z kiepskim tłokiem. Na początek – po dotarciu – zdejmij blokady i wczuj się w jazdę skuterem. Później zainwestuj w dobry zestaw 72, np:

      http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-cylinderkit-72cc-47mm-naraku-139qmb-kymco-p-2500-1.html?cPath=10428_37389_37395&sessID=5dea2f16068cdc8d40cf351cf9a0d759

      Do tego wariator:

      http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wariator-naraku-racing-kymco-139qmbqma-p-2065-1.html?sessID=5dea2f16068cdc8d40cf351cf9a0d759

      Taki zestaw spokojnie wystarczy. Nie ma sensu inwestować w niepewne podzespoły, gdzie zakup jednej części pociąga inne wydatki. Oczywiście są zestawy 90 z głowicami, większe gaźniki, wałki rozrządu, ale do sprawnej jazdy takim lekkim skuterem markowa 70 z dobrym wariatorem spokojnie wystarczy.

    • #113620
      PFKforever
      Użytkownik
      • Postów: 14

      Na prawdę wielki dzięki!!

Wyświetlanie 4 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button