Wymiana cylindra na 72 ccm – co i jak?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #148479
    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Witam. Posiadam nowy cilinder o pojemności 72cc oraz skuter ze zdjętymi wszystkimi blokadami. Oczywiście jest to chiński 4t. Czy mogę zaczynać wymianę cylindra czy muszę się czegoś ważnego dowiedzieć przed tym? Jakieś uwagi? Porady? Z góry dzięki za pomoc. 🙂

    #148481
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Cylindra nie wymienia się na początek kolego…albo zmieniasz cylek z paroma rzeczami od razu,albo najpierw tłumik,wario,gazinik-dyszę i stożek a cyl na końcu.

    #148482
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Tuning skuta kończy się na większym cylku,a nie zaczyna.

    #148484
    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Trochę czytałem na ten temat i czy nie wystarczy tylko dyszy wymienić?

    #148485
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Piszę Tobie że cały gazior na większy masz wymienić,ale Ty w ogóle chcesz zacząć od wymiany cyla co jest robieniem od dupy strony…Znam ja jednego takiego co w 2T zaczął od wymiany cyla na 72cm bo nie miał wiedzy i założył go i nie miał kasy na resztę rzeczy i dziwi się że mu ha,ha,ha spalanie wzrosło do 6,5 l na 100km.Bo robił coś czego wcześniej nie przemyślał i nie popytał tych co wiedzą.A 6,5l/100km to palą 600-650 a nie marne skutery 72cm.

    #148486
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    oczywiście nie musicz tego wszystkiego kupować,ale powinieneś.Jeśli chcesz cyla wykorzystać jak należy to powinien być do niego sportowy lub przelotowy tłumik,sportowy wariator,gazior 17,5-19 i stożek by miał więcej powietrza chwytak.Ewentualnie nawiercić dziurki od spodu w obudowie filtra powietrza.

    #148487
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Bo już nie piszę Ci że można dać sprężynę dociskową inną i sprężynki sprzęgła + od 1000 do 3000 by startował z wyższych obrotów.

    #148492
    Mariusz954
    Użytkownik
    • 0
    • 48Postów:

    Robertonos co ty kminisz? jakie 2t? chłopak ma 4t i najłatwiej zwiększyć moc właśnie zakładając większy cylek możesz też dać głowice z większymi zaworami i dyszę o 5-10 większą od seryjnej

    #148496
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Wiem że ma 4T czytać umiem kolego Mariusz,co ty gadasz?!?!Nie wprowadzaj go w błąd,sam cylek w Chińczyku 4T mało mu da dobrze wiesz o tym!!Żeby to miało ręce i nogi oraz poczuł zmianę powinien założyć tłumik sportowy lub przelotowy,wariator sportowy jakiś z dość lekkimi rolkami i dać mu więcej powietrza.Dyszę na 100%,a najlepiej cały gazior.Sprężynki + sprzęgła też by start polepszyły.I to jest tuning który daje trochę mocy w takiej popierdułce 50cm 4T,a nie ty mu piszesz że sam cylek.Widzę że tu mało kto wie co to jest robić setupy w bzykach.Jak się nie ma kasy i wystarcza tylko na cyla to po ch… się za modyfikacje bierzecie.Jeden tu ostatnio to pisał że zrobi tuning skuta by lepiej śmigał w postaci wyjęcia 3 rolek z wario i jazdy na 3!!!No ku… jak wy takie tuningi robicie i nie śmierdzicie kasą to ja się nie dziwię że mówi się o młodych posiadaczach 50 cm skutów że wiejski tunning odchodzi błahahahahahahaha……

    #148499
    Filippo73
    Użytkownik
    • 2
    • 477Postów:

    Zależy jeszcze jaki cylinder się założy. Jak chińską 72, wydech może zostać seryjny, podobnie jak filtr powietrza. Niezbędna będzie przynajmniej wymiana dyszy na większą i regulacja napędu (rolki, sprężynki i sprężyna centralna)

    #148505
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Przed tuningiem polecam sprawdzić poziom oleju…

    … w głowie 🙂 Jeśli tam jest OK, można ruszać z resztą.

    #148507
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Robertonos, co ty pierdolisz? Jaki tłumik. Tłumik prawi nic mu nie da w 4t, nie wprowadzaj go w błąd. Ja w 50 założyłem, lżejsze rolki z 5g do 4g i ma eleganckie przyspieszenie. V-max zmniejszył się troszkę z licznikowego 80km/h na 75km/h. To jest oczywiście licznikowe.

    #148509
    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Cylinder firmy WM Motor.
    Po takiej mieszaninie co zaszła mi w głowie, chyba po prostu dam go do mechanika.

    #148510
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Jeżeli chcesz w miarę dobrze zrobić ten skuter to wrzuc tą „80” kup jakieś wario, podreguluj troche sprzeglo. daj większą dysze główną np 85 filr seria lub dysza +90 i stozek. Wydechu nie ruszaj bo to bez sensu. wiem coś po sobie.

    #148515
    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    70 mi wystarczy. Tak więc co będę potrzebował? Wydaje mi się że dysza do gaźnika i to tyle. Ale mogę się mylić.

    #148544
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    rogo54 ja to pierdolę swoją kobietę i ze 2 pizdy z Badoo co drugi dzień,a ty?A jak byś włożył nie same rolki tylko całe wario sportowe, lekkie rolki i miał tłumik sportowy to by ci V-max nie spadł,tylko jeszcze wzrósł.A nie sam start…..a nie sorry zobaczyłem czym śmigasz w profilu twoim na foto…nie ok nic by nie dało w tym tuningowanie….ty jakie 80km.h?Chyba śniłeś w tym o 80 ha,ha,ha.Ten sprzęt idzie 65-70 to max!!U mnie wario Transwersalne J.Costy i nowy pasek kosztuje tyle co to całe nowe……

    #148571
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Podstawą tuningu jest stosowanie syntetycznego oleju Castrol Racing i benzyny 98-oktanowej oraz świecy irydowej:-) Przy ich stosowaniu v max wzrasta o co najmniej 10 km/h i znaczaco rosnie przyspieszenie:-D

    #148586
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Młody, jest tego do bólu nt. temat, skorzystaj może z wyszukiwarki tutaj, cały wieczór możesz czytać, czytać i potem to już raczej samodzielnie sobie pomyśleć co z tym dalej zrobić i jak. 😀

    Marcin, podcinasz skrzydła tutaj młodym. 😀

    Świeca irydowa nie jest jednak taka zła, zapłon mieszanki następuje zawsze niemal z tego samego miejsca, widać iskrę na świecy punkt-punkt (nie sieje po elektrodzie jak taki piorun kulisty). 😀

    #148812
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Robertonos weź kurwa, po co ty wogóle założyłeś konto na tej stronce jak ty nie masz pojęcia o tych silniczkach. Wiem, że to jest troszke skomplikowane dla takich jak ty ha ha ha. Jak nie wierzysz, że to idzie 80km/h to wpadnij do mnie to się przekonamy…a nie sorry weź się nie pokazuj tym swoim kiblem bo u mnie cię wyśmieją ha ha ha. ha ha ha ale się uśmiałem ty i kobieta? ha ha ha. Co ty kurwa masz z tym tłumikiem? Tłumik w 4-suwie huja daje. Lepiej zainwestować w cylek, wario i sprzęgło.

    Masz możesz sobie obejrzeć, to nie są jego max możliwości a tak po za tym debilu napisałem, że to jest kurwa licznikowe pajacu. Naucz się czytać.

    #148814
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Leci 80 km/h i nawet paliwa do tego nie potrzebuje 🙂

    #148816
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    hahaha no no, troche mało było 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button