Wymiana cylindra ,musze wymieniac korbe

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #294005
    Miłosz Kubaja
    Użytkownik
    • 1
    • 1Postów:

    Zamówiłem juz Cylinder 90ccm+tlok meteor czy przy przebiegu 14 tys muszę wymieniać korbowud (korbe).Czym jeszcze mogę dodać mocy?

    #294006
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Jeśli to jest seryjnie 50cc, to na dobrą sprawę przy cylindrze prawie 2x większej pojemności wymienić trzeba w zasadzie wszystko. Części seryjne nie wytrzymają długo takich obciążeń. I na pewno nie sam korbowód a cały wał korbowy należałoby wymienić – na dostosowany do przenoszenia obciążeń dużo większych niże seryjne 50cc.

    #294008
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 406Postów:

    wał, łożyska, gaźnik

    #294011
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 816Postów:

    Króciec ssący,naped.

    #294015
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 406Postów:

    No to podsumowując:
    1. Żeby ci nie rozwaliło silnika ze słusznym już przebiegiem to przy takiej zmianie pojemności wymieniasz łożyska i wał. Zakładam że to 4T i 90cm a nie zestaw big bore w 2T.
    2. Żeby to bezpiecznie wysterować i wykorzystać musisz wymienić króciec dolotowy, gaźnik i zapewne filtr powietrza oraz wydech.
    3. Żeby po takim skoku mocy bezpiecznie i bezawaryjnie jeździć wymieniasz wariator, sprzęgło z dzwonem i pasek.

    To nie jest tak że po wymianie cylindra jeszcze czymś ^dodasz mocy^. Więcej niż wyprodukuje cylinder nie dodasz. Natomiast żeby cylinder wygenerował co umie – musi być otoczony odpowiednim osprzętem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button