! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) wymiana cylindra

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #245164

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ..

    #245165

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Zawsze łatwiej będzie na wyjętym silniku.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #245166

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jeśli chcesz zrobić to porządnie to lepiej wyjąć silnik .. to akurat jest łatwe u mnie trzyma się na 4 śrubach 🙂 w 4T raczej bardziej skomplikowane niż w 2T i będziesz musiał tłok nasmarować gdy będziesz zakładał jeśli masz trochę oleju w głowie dasz sobie radę z wymianą jeśli jesteś zielony.. możesz to zrobić na własne ryzyko lub jechać do mechanika i dać ok.200zł za wymianę .. 😎

    #245167

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja też mam na 4 śrubach. I tak jak wspomniał kolega wyżej w 4t trzeba nasmarować tłok.

    #245168

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a zaworów czasem nie trzeba regulować?
    To raczej nie jest plung & play tylko według mnie zawory trzeba jeszcze wyregulować w 4T

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #245169

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie robiłem nigdy 4t ale słyszałem że nie koniecznie trzeba ustawiać zawory. Co do wyjęcia silnika to będzie najlepsze rozwiązanie bo wszystko będzie na wierzchu a tak to trzeba kombinować z podejściem do niektórych rzeczy.

    #245170

    Anonimowy
    • Postów: 0

    szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia 😯 ale raczej tak

    #245171

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wyjąć aby był lepszy dostęp zdemontować stary i założyć nowy cylinder ustawić zawory bo raczej będzie to konieczne bo inny cylinder będzie… i do tego nasmarować tłok przed włożeniem nowego cyla… zresztą w 2T też trzeba nasmarować tyle że w 2T trzeba nasmarować mieszanką 🙂

    #245172

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie kapie ogolnie tego czegoś jak smarowanie tloka, przecież to logiczne, stare przyslowie mowi „Nie smarujesz to nie jedziesz”

    sprawa wygląda troszkę inaczej niż w 2t, chodzi o to byś nie popełnił błędu z ustawianiem rozrządu,

    http://images.google.pl/imgresąimgurl=http://images34.fotosik.pl/144/e02e72eee285aef6.jpg&imgrefurl=http://baotianscooters.mojeforum.net/temat-vt528.html&usg=__4xIwIoJoakP1PVDJ9gwDUMHE7z4=&h=750&w=1000&sz=141&hl=pl&start=3&um=1&tbnid=kun1QYz1MUHbHM:&tbnh=112&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3DWymiana%2Bcylindra%2Bbaotian%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1

    tutaj link z ktorego kiedys kozystalem, ale widac juz nie ma paru zdjec, ale idzie się pokapowac ,, najwazniejsze zostały

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie