Wymiana cylidra i glowicy na 72ccm max 60/h

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #628006 Reply
    Krane
    Uczestnik
    • 3
    • 14Postów:

    Nie wiem czy to tylko przez to ze potrzebuje lepszego gaznika pomozcie

    #628018 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    to zalezy od potrzeb tego cylindra. w chinolowatych 4T najczęściej wystarczy większa dysza. w 2t i tych mocniejszych cylindrach seryjne (często 12mm) gaźniki się wymienienia n 17/19/21/24mm

    #628022 Reply
    Krane
    Uczestnik
    • 3
    • 14Postów:

    No właśnie mam 4T

    #628025 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    docierałeś zawory w głowicy/były szczelne przed zamontowaniem?

    #628026 Reply
    Krane
    Uczestnik
    • 3
    • 14Postów:

    Szczelne ?

    #628027 Reply
    Krane
    Uczestnik
    • 3
    • 14Postów:

    Wiecie co to chyba wariator bo mam go trochę obtluczonego

    #628028 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    czegoś jeszcze nam nie powiedziałeś co może być istotne?

    #628031 Reply
    Krane
    Uczestnik
    • 3
    • 14Postów:

    Dałem 85 dysze i kapke sie poprawiło

    #628034 Reply
    Krane
    Uczestnik
    • 3
    • 14Postów:

    Zdecydowałem ze kupie sportowe sprzęgło i wariator i jakiś wytrzymały pasek jeśli będzie okej to napisze 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wymiana cylidra i glowicy na 72ccm max 60/h
Twoje informacje:




Back to top button