wymiana 50cc na 72cc daffier dfe50-8A

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #299172
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    Witam , części do mojego motorowerku są już w drodze , będą jutro lub po niedzieli i chciałbym zapytać czy jest jakaś różnica w wymianie jęsli chodzi o silnik z cylindrem poiomym/pionowym ?
    wszystko robi się tak samo jak np na tym filmie ? https://www.youtube.com/watch?v=IQyG-HUPIT0

    #299176
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    podobnie lecz nie tak samo [dużo wiecej roboty]
    https://www.youtube.com/watch?v=7LMWI3g0WLs

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #299194
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    o mój boże ileż to roboty ;x myślałem że sobie na spokojnie po niedzieli po szkole zrobie a wychodzi na to że będę musiał na to cały dzień zarezerwować 😀
    swoją drogą po co cały silnik wyciągać ? przecież (chyba) cylinder będzie można już ściągnąć po odkręceniu baku .

    #299195
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Nie ściągniesz bo rama idzie pod bakiem.w 3godz się wyrobisz

    #299205
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    aa no tak , zapomniałbym o ramie 😀 3godziny ? brałes pod uwagę iż będę to robił pierwszy raz w życiu ? 😀

    #299206
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Brałem dlatego 3 ja bym się uwinął ponizej 1,i tak dobre w skuterze masz 3 razy wiecej rozbierania.

    #299219
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    okej , jak dzisiaj części przyjadą to jutro się za to zabiorę i zobaczę ile mi to czasu zajmie bo jeszcze bedę za jedym zamachem wymieniał przednią oponę i filtr powietrza .

    #299220
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    a jakie klucze przygotować ?

    #299221
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Jakie ci będą potrzebne:D 10.9.8 12,13…

    #299338
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    no i Wszystko gotowe , co prawda siedziałem przy nim ogólnie od około 11 do 18:30 z przerwami ale było kilka komplikacji takich jak zapieczone śruby w mocowaniu silnika , a potem przez moją nieuwagę wpadła mi śrubka do wnętrza silnika to musieliśmy go rozkręcać . Wzrost mocy jest widoczny odrazu , jedyne co to jeszcze zostały zawory do regulacji bo nie miałem szczelinomierza i ustawiłem je z ojcem ” na oko” i jeden jest cicho a drugi strasznie klekocze 😀 to po niedzieli go wyreguluje .
    A jak z docieraniem teraz? Ojciec który już miał nie jeden motorek mówi żebym póki co jeździł ostrożnie nie piłował silnika czyli tzymać mu max 7tys obrotów tak do jakiś 500km i nie robił dłuższych wycieczek , potem jeszcze do 1k km jeszcze w miarę ostrożnie . Dobrze mówi ?

    #299360
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Cylinder masz alu z żeliwną tuleją więc 800km wystarczy [to nie simson] ważne żebyś nie piłowal i latał na połowie gazu na wszystkich biegach,co do wycieczek to możesz sobie je robić [nie ma przciwwskazań] za 300km wymień olej i to jest ważne żebyś nie olał wymiany oleju bo oczywiście po wymianie gory nie zapier… na starym?.

    #299367
    Adam Ornowski
    Uczestnik
    • Postów: 135

    No zalałem nowy pół syntetyk.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button