Wydech, skuter 4t 139qmb

Witam. Skuter Peugeot Kisbee 4t GY6 139QMB, cylinder 90ccm, gaźnik 24mm, rolki wariatora 6g, nie jestem raczej jakimś amatorem, przyszedłem tylko po poradę kogoś zaznajomionego z tematem, używającego danego wydechu lub po prostu dobrze się znającego (ostatnie kryterium kieruje do Pana"Wombat" którego zakres wiedzy w temacie silników jest imponujący :sweat_smile:) Mianowicie poszukuje do mojej maszynki sportowego/racingowego układu wydechowego (seryjny uległ małej kontuzji i muszę wymienić a w serie nie chce się już pchać, może lepiej coś agresywniejszego) nie interesują mnie “super przeloty” z allegro za 90zł z dostawą … Mam na myśli raczej produkty od Gianelli, Yasuni, Tecnigas czy Arrow (nie chodzi o to że będzie szpan tylko jak mam coś wkładać do mojej maszynki to jednak wolę produkty z górnej półki które posłużą długo i zgodnie z oczekiwaniami). Jeśli macie jakieś opinie lub spostrzeżenia co do jakiegoś sprawdzonego wydechu prosiłbym o link/nazwę oraz opinie z waszej strony. Liczę na pomoc w wyborze i serdecznie pozdrawiam.

w tym silniku wydechem nic nie wygrasz. najwyżej możesz przegrać jeżeli zastosujesz taki o pomniejszonej średnicy i go po prostu zdławisz.
Wygrasz kilka ze 2kg na masie i tyle. Wiec nie wiem czy jest sens pakować jakąś wielką kase w wydech do 139QMB skoro przy różnorodności wyrobów z tym silnikiem jest taka masa wzorów wydechów.
Możesz kupić jakiś GP4 lub NextR do 139QMB ale wyżej bym nie szalał z ceną. Wywalenie prawie 5 stów na Leo Titan czy Racong czy Tecno nie ma sensu.