Wydech, rolki i cylek – Zipp Basic.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Wydech, rolki i cylek – Zipp Basic.

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #135923
    Zdjęcie profilowe Grzesiosp
    Grzesiosp
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Wjeżdżając do kolegi, zahaczyłem rurą o ten wystający dzyndzel który blokuje bramę, na rurze mam wgięcie i skuter chodzi jak chopper (fajnie, lecz osiągi spadły.) Wcześniej jeździłem 80km/h, a teraz max 65. (Skuter Zipp Basic, (chinol) ale dobrze sie trzyma). Możecie doradzić jaki wydech dokładniej mogę włożyć? + Jakiej szerokości itp polecacie rolki do wariatora + ile gram? Przydałby sie jeszcze cylinder (80ccm), tyle że nie umiem znaleźć dobrego :/

    Proszę o pomoc 🙂 – Na boku, – skuter nie ma mocy by wyjechać pod górkę (tzn, z 60 spada do 40-30)

    #135933
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    Zipp basic ma to do siebie że wkładają do niego ciężkie rolki, przez co taki zacny v-max, najlepiej tylko zmień cylek na airsal 50mm i wydech na odblokowany – będziesz zadowolony . U mojego brata zmieniliśmy tylko cylek i opone tylną – v max 85 km/h , przyśpieszenie jak dobry 2t ( w tym wypadku Malagutti F15 na rolkach 3,5 z sportowym wydechem Hebo)

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #135971
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    W 4t nie ma sensu zmiana wydechu na sportowy bo niewiele da… Jeżeli chcesz naprawiać ten tłumik to najlepiej oddaj go do blacharza (on tam ma swoje sposoby – jak to odgiąć)…
    Co do rolek to wymiary takie same jak w serii, tylko 1g lżejsze powinny dać pożądany efekt 😉

    Sparrow
    #136009
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    nie przy zmianie pojemności ….. przy 80 ccm , ponieważ zipp basic jest blokowany na rolkach , te się sprawdzają wyśmienicie, chyba że masz zjechane

    Do tego tani wydech odblokowany za 70 zł wyśmienicie zda egzamin

    P.S rolki 5,5 nie utrzymują paska przy 80 ccm

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
    #136020
    Zdjęcie profilowe Grzesiosp
    Grzesiosp
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Czyli ile gram najlepiej kupić? I nie znam sie na wymiarach, jakie mają być?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #136078
    Zdjęcie profilowe Kingway80
    Kingway80
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Rolki do Pojemności 50ccm to 4g 4,5g 5g max 5,5g
    50ccm – Najlepsze 5,5g
    80ccm – Najlepsze 6g

    P.S Nie wypowiadać się jak ktoś się nie zna. Bo zamiast mu pomóc to możecie zaszkodzić człowiekowi .

    #136508
    Zdjęcie profilowe Grzesiosp
    Grzesiosp
    Użytkownik
    • Postów: 3

    No tak, ale wymiary jakie? 16×13 ? Bo nie mam pojęcia : /

    #136530
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Kingway80 napisał:

    Rolki do Pojemności 50ccm to 4g 4,5g 5g max 5,5g
    50ccm – Najlepsze 5,5g
    80ccm – Najlepsze 6g
    P.S Nie wypowiadać się jak ktoś się nie zna. Bo zamiast mu pomóc to możecie zaszkodzić człowiekowi .

    Sam się nie wypowiadaj jak gówno masz pojęcie! Myślisz, że do każdego skuter o pojemności 50cc najlepsze rolki to 5,5g; a do 80cc to 6g… Poczytaj trochę i potem pisz… Regulacja napędu jest indywidualna dla każdego skutera…

    Sparrow
    #136540
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Tak w ramach ciekawostki – Mój Romet 717 4T z 2008 miał bardzo ciekawie ustawiony napęd, wolne przełożenie 13:1, słaba sprężyna i lekkie rolki, przy 5000 rpm wariator wyciągał już prawie cały pasek i utrzymywał 55 km/h. Spalanie przy tej prędkości to 1,8 l/100 km. Dalsze przyspieszanie odbywało się na zasadzie zwiększania obrotów aż do 8000 rpm (gdzie krzywa mocy osiągała maksimum) i mógł ciągnąć powyżej 75 km/h. Spalanie przy tej prędkości ok 3 l/100 km.

    Założenie rolek o gram cięższych maks 60 km/h. Założenie lżejszych rolek maks 70 km/h, wolne przyspieszenie.

    Piszę to dlatego żebyś nie ruszał rolek jeśli są ok. Do silnika 4T jest jeden rozmiar (do standardowego wariatora) i w każdym sklepie z częściami powinieneś takie dostać.

    #136617
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Może trochę nie na temat ale jakie rolki po zmianie cylindra z 50 na 70 cm3 w 2T? Obecie mam 5,5g a chcę żeby startował z trochę niższych obrotów żeby wykorzystać moc…

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie