Wydech Malossi MHR Team do Polini Sport 70 ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #222545
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Posiadam skuter piaggio NRG mc2 LC, obecny setup to:

    Cylinder Polini Sport 70
    Wario Hebo NG
    gaźnik 17,5 dysza 85

    i chce kupić do niego uzywany wydech, mam na oku Malossi MHR Team, ale nie wiem czy nie będzie on za mocny do tego cylindra. Zalezy mi na wykorzystaniu jego maksymalnej mocy, ale nie wiem czy przy tym wydechu nie będzie zamulał czy cos w tym stylu. Co o tym myslicie ?

    #222546
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No MHR Team nie dokręcisz cylindra do rezonasu tego wydechu

    #222547
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czyli nie osiagnie takich obrotów aby rozkrecić ten wydech ?

    #222548
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    strzał w 10’tke
    cylinder jest serii sport
    komin mhr’a jest serii Racing-EVO

    #222549
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    yasuni r max c16 przy czym ten drugi to już na prawdę max co by można wsadzić do tego cylindra. ale i tak R lepsza będzie pod względem żywotności potem układu, ceny wydechu i osiągów ;p c16 to sport/racing a polini to słaby sport ;p

    poza tym gaźnik 17.5 to zdecydowanie kupuj yasuni r

    #222550
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mocnego wydechu nie polecam ci kupować sam ma Laser x-pro który jest za mocny jak na 50cc i mimo wielokrotnych regulacji skuter i tak ma gorszy v-max niż z seryjnym, co prawda przyśpieszenie jest o niebo lepsze….
    Więc ja ci proponuję kupić Yasuni R/Polini FR3 🙄

    #222551
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kupiłem Tecnigasa RS, czekam na przesyłke. Wczoraj zalożyłem jeszcze sprzęgło Polini 2G evolution, i nie moglem uwierzyc ze sama wymiana sprzegła moze az o tyle poprawic przyspieszenie, potwór się zrobil 😀

    #222552
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adverion napisał:

    sam ma Laser x-pro który jest za mocny jak na 50cc i mimo wielokrotnych regulacji skuter i tak ma gorszy v-max niż z seryjnym,

    wedlug mnie glupoty gadasz, albo twoj Jet nie lubi wydechow sportowych albo nie umiesz wyregulować, znajomy w neosce ma x-pro i mu o okolo 15km/h licznikowe się v-max podniosl nie wspominajac o przyspieszeniu.

    #222553
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    I powiedz mi ze neos na 50ccm leci 90 to cie wyśmieje:D

    #222554
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    I powiedz mi ze neos na 50ccm leci 90 to cie wyśmieje:D

    jak go kupil, lecial mu 75 zalozyl tłumik,wyregulowal gazior i zalozyl wario i leci okolo 85 realne

    #222555
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kondzio94 napisał:

    mu o okolo 15km/h licznikowe się v-max podniosl

    kondzio94 napisał:

    jak go kupil, lecial mu 75 zalozyl tłumik,wyregulowal gazior i zalozyl wario i leci okolo 85 realne

    A matmy to w szkole nie uczą już??

    #222556
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    siwy_fact napisał:

    A matmy to w szkole nie uczą już??

    siwy_fact, no raczej u niego nie:P Nełoś ma trudności na serii 50+ wario i tłumik osiagnac 85 licznikow takze zapomnij 🙂 70-75 max .

    #222557
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kondzio94, na to wychodzi że twój kolega wcisnął ci kiiiit 😛
    Wiesz zależy też w jakim skuterze dasz dany wydech np. u mnie na 50ccm seryjnym cylu zarąbiście chodzi ZX… a na 70cc Malossi sport + Laser x-pro to wtedy jest to potwór… 😉

    #222558
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Co wy gadacie seria nełos leci 70-75 wiem bo kumpel od 3 lat smiga 😉

    #222559
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A matmy to w szkole nie uczą już??

    realne, a licznikowe to roznica.. Leci mu 85 realne i koniec, wczesniej leciał okolo 73 km/h .. gps .. No i tyle.. I moze jak macie zajechane nełosy to tak macie..

    #222560
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak wiec założyłem Tecnigasa RS, w tym momencie setup wygląda tak:

    Cylinder Polini Sport 70ccm (chlodzony cieczą)
    Łożyska Stage6 teflon
    Wariator Hebo Next Generation rolki 4,9g
    Sprzęgło Polini 2G Evolution
    Pasek Polini
    Tłumik Tecnigas RS z nowa wata tłumiącą

    V-max – 115km/h licznikowe (jakieś 105 real)
    Przyspieszenie nieziemskie, ruszam i za kilka sekund 90km/h 😀

    #222561
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    hahah dobre w życiu na taki set upie nie osiągniesz 90km/h a co dopiero 100, a gaźnik masz jakiż?

    #222562
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    siwy_fact, to jest 70ccm więc nie rozumiem twojej wypowiedzi… chyba że ty mówisz o realnych km/h…

    #222563
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mówię o realnych km/h

    co z tego że 70ccm ale jakie słabe i ono ciągnie na niskich a potem sobie rady nie daje…

    Bez gaźnika wgl w to nie uwierze

    #222564
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jeśli chodzi ci o realne to może tak być…
    Ale ja bym raczej powiedział że do tych 90km/h dobije …

    #222565
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    do 90 z trudem może dobije ale nie do 105km/h

    #222566
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    dokładnie 😀 Ja na power force 70ccm na gaźniku i praktycznie wszystkim przocz stozka leciałem 97 max:) Zobaczymy jak będzie po stozku 😀

    #222567
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Vmax miećrzony z fordem escortem kolegi, 105km/h. Gaznik 17,5 dysza 85.

    Mozecie mi wierzyc lub mnie, siędze w tym wszystkim juz ze 3 lata, obecnie mam 20lat i dalej mnie to kreci i nie przechwalam się tu jakimis niestworzonymi rzeczami. I jeśli twierdzicie ze ten cylinder ma male obroty to jestescie w bledzie, kreci się jak szalony, jak siadam bardziej na koncu siędzenia wyrywa go na kolo.

    #222568
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    bo on ciągnie na niskich i za to dobry jest do stuntu … na niskich rakieta a im wyższe to coraz gorzej …
    Aha i czy ty nie wiesz że w autach liczniki też zawyżają ? 😛

    #222569
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeszcze mam mały problem, jak na przyklad przy 60km/h popuszcze gaz i pozniej chce dalej przyjspieszyc to juz idzie słabiej, czego to moze byc wina ?

    #222570
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale to już tak do samego końca czy przez jakiś czas a nagle znowu ten sam but ?
    Na moje to mogą być za miękkie sprężynki sprzęgła…

    #222571
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czyli podciagnac sprezynki na sprzegle ? znaczy ścisnąć aby byly twardsze ?

    #222572
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tak

    #222573
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Chyba w tym roku dam sobie spokoj, śnieg pada i zimno jest, na wiosne się bede bawil jeszcze 😉

    #222574
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    załóż mu gasbox mallosi i ci ten problem minie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button