Wydech 4t

  • 5 odpowiedzi, 1 autorów, ostatnia aktywność 13 lat temu od Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #268220 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Na allegro znalazłem tłumik sportowy do czterosuwa. Czy daje on coś do osiągów tak jak w 2t czy tylko wygląda jak sportąwka ?????????????? Pomóżcie mi bo chcą przy?pieszy? mojego chiż?czyka,a za bardzo nie wiem jak 🙁 ❓

    #268221 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Wydech nic w 4t nie zmieni oprócz dzwiżku. Jak chcesz przyspieszy? chinola to wario i tłok ale rób to na wlasne ryzyko — ja odradzam takich zabiegów

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #268222 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Też bym sobie odpuścił 🙂

    #268223 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dlaczego ?

    #268224 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Bo nie opłaca się tuningowałchiż?czyk?w a zwłaszcza 4t 😆 , jak już chcesz rozpocząć tuning to dobrze myślisz 🙂 , najlepiej zaczął od tłumika :mrgreen: , potem wariator , gaźnik itp. Ale w chiż?czykach trzeba sprawdzić co jest sprite a co pragnienie 😉 . Chodzi o to co się OP?ACA WYMIENIA??? A CO NiE 😆 , Najlepiej wymienić silnik na markowy i nie będziesz miał przykrych niespodzianek:) 😎 :569:

    #268225 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Załóż sobie cylidner 65ccm i będzie ci jeździć jak seryjna 50 w 2T ;). Prędkości typu 80km/h nie będą wtedy dla twojego chińczyka nie osięgalne ;). No i wcale więcej nie będzie ci pali ;).

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wydech 4t
Twoje informacje:




Back to top button