Wyciek oleju spod cylindra

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #145269 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    W moim romecie 700 2t zauważyłem wyciek oleju spod cylindra. A i jeszcze jedno na zimnym silniku szarpie na sportowym module a na oryginalnym blokowanym nie. Na ciepłym problem nie występuje. Choć myślę że na module zablokowanym się tak nie dziej bo poprostu ma niskie obroty. Bo niemożliwe że na module sportowym na ciepłym silnik ubyłoby ok. a na zimnym nie. Tak pracuje silnik: http://www.youtube.com/watch?v=jsJtlbMiw8A
    Nowa świeca, elektrozawór ssania, filtr paliwa, sprawdzone przewody paliwowe. Na ciepłym problem nie występuje, ew. jak będę dawał i odejmował gazu na stopkach na ciepłym to zacznie się na 2-3s dławić czasem, ale żadko.

    #145274 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Mi się dzieje tak jak u niego do 40km/h https://www.youtube.com/watch?v=PVnM_VUdqLY
    Na zimnym silniku.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #145276 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Help me bo już mnie to przerasta i mam dosyć. Ew. jest jakiś spec wśród was z okolic radomia, skarżyska bo jestem z szydłowca.

    #145277 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Zła mieszanka – za mało powietrza.Wyreguluj gażnik i przeczyść filtr powietrza.Moduł nie jest powodem problemów,cudów nie ma :).Temperetura silnika nie ma wpływu na moduł zapłonowy :).

    #145278 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Za mało powietrza jak dostaje to kurcze jakim cudem na ciepłym chodzi git ?

    #145281 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Bo na zimnym działa jeszcze ssanie,silnik nie potrafi spalić tak bogatej mieszanki,po prostu się zalewa.Potrzebna jest myślę niewielka korekta mieszanki i wszystko będzie ok.

    #145296 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Ok. Sprawdzę to. A jeśli chodzi o ten wyciek spod cylka co to może być i czy jest groźne ?

    #145326 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    ?

    #145334 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    W którym miejscu wycieka ten olej ? – z przodu,z boku ?.Jeśli z przodu to nie koniecznie spod cylindra,może wyciekać z pomiędzy karterów.Uszczelnienie tego wycieku oznacza zdemontowanie cylindra (jeśli to wyciek z pod cylindra).Jeśli cieknie pomiędzy karterami to trzeba rozebrać silnik.Jeśli to tylko się poci to zostaw to w spokoju,może dokręć (z wyczuciem)głowicę.Zostaw sobie tę robotę na zakończenie sezonu,gdy będzie zimno będzisz miał czas aby wszystko dokładnie zrobić :).

    #145341 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Olej cieknie gdzieś zza wylotu do kolanka tłumika. Bawiłem się dziś śrubą od składu mieszanki i na minimalnym na którym silnik chodził dalej przerywa. Jak jest lekko ciepły to jak ruszam nie rwie ale na stopkach jak dam od razu full to przerywa ostro. Muszę dać z wyczuciem nie od razu full to nie przerywa. To albo ma za mało paliwa i trzeba opuścić iglicę albo za dużo i trzeba podnieść. Sam już nw. bo śruba od składu mieszanki u mnie zmienia tylko obroty na wyższe lub niższe a oprócz tego kręcenie nią nic nie daje. ( No ew. jak seryjnie dam za dużo powietrza a za mało paliwa to nie jedzie więcej niż 25)

    #145342 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Dodam że nie jest to seryjny gaźnik tylko chińskie 19mm. Oryginalny ma 16mm.

    #145385 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    A zmieniales coś oprócz tego Gaznika ? cylinder itd ? czy dałeś Gaznik 19 mm do serii ?

    #145393 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Do serii. Tylko wario sportowe.

    #145394 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    I wszystko jest dobrze na tym Gazniku ?? Według mnie Gaznik jest przyczyną twoich problemow…

    #145401 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    No kurde bo oryginalny wyciekał to go zmieniłem. Myślę że ten gaźnik da radę jakoś działać ok. tylko potrzeba regulacji. I nw. czy mam podnieść iglicę czy opuścić.

    #145404 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Gaznik 19 to zakłada się do już w miarę dobrego tuningu a nie do serii…

    #145408 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Dojdzie tłumik kundo rapid i cylek z głowicą 70. Tylko zanim to to chcę wiedzieć o co z tym chodzi.

    #145410 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Ew. mogę zmienić gaźnik tylko będę na to miał max. 100zł.

    #145413 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Mogę kupić 17,5 http://allegro.pl/gaznik-tuning-17-5mm-mbk-zamiennik-dla-dellorto-50-i3494981850.html
    Czy po zmianie cylka, założeniu kundo rapid ten 19mm da radę wyregulować ? A i nw. czy czemuś to przeszkadza ale gaźnik ma rysy na wlocie przy iglicy. Bo raz spadła i zacięła się iglica i musiałem ją podważyć śrubokrętem i są ok. 3 wyczuwalne palcem rysy.

    #145429 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    To nw. zostawić ten gaźnika jak zmieniam pojemności czy kupić 17,5 lub inny ?

    #145431 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Ew. mam oryginalny 16mm tylko z niego cieknie paliwo i olej i nw. co jest nie tak.

    #145434 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    a na jaki cylinder zmieniasz?

    #145437 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Chińskie 70cc

    #145468 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Przed chwilą skończyło mi się paliwo no to rowerkiem pojechałem po 1,5 litra 98, zalałem i pojechałem na stacje. Dolałem 3l 95 i jadę ruszyłem lekko przerywał,myślę sobie spoko nie jest źle. Jadę staje na światłach, chcę ruszyć a tu czkawka 10 km/h. Czyli prawdopodobnie go zalewa na ssaniu. Przejechałem skrzyżowanie i ruszył normalnie leciałem 60-70. Myślę żeby iglicę ustawić na najwyższy rowek czyli najmniej paliwa co o tym sadzicie ?

    #145475 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    A no i dodam że skuter nie był już zimny tylko lekko ciepły.

    #145476 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Opuść iglicę i sprawdź jak będzie.

    #145478 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Bo opuść można rozumieć właściwie 2 znacznie opuszczając rowek iglicy dostaje więcej paliwa, a opuszczając iglicę mniej. O co ci chodziło ?

    #145483 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    Chłopie zrób tak, żeby podawał mniej paliwa, ewidentnie Ci go zalewa. Ten gaźnik jest za duży na seryjną 50tkę, ale skoro masz w planach wymianę na większy cylinder to nie wymieniałbym go tylko próbował zmniejszyć dawkę podawanej mieszanki.

    #145485 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Ok. To wezmę się za to ok. środy. Niestety i praca nie pozawala zając się skuterem ale i szkoła gimba też nie pozwala. Do środy mam w hu. nauki. No chyba że się sprężę jakoś, ale wątpię.

    #145486 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    A i mam pytanie czy seryjny wał z przebiegiem 2k wytrzyma chiński cylek 70 ? Bo na wal nie bardzo mam kaskę i tak sprzedaje mojego gtx 580 żeby dołożyć o skuta i kupiłem gtx [email protected]

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wyciek oleju spod cylindra
Twoje informacje:




Back to top button