Wyciek oleju przekładniowego

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #219 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Witam.
    jestem świeżym właścicielem skutera po kilkunastu kilometrach się zatrzymałem i zauważalnym ze mi olej wycieka z przekładni, nie z zaworu tylko prosto z przekładni ze zdjęć które widziałem (z opisów wymiany oleju przekładniowego) to tam pod pokrywa nie powinno być oleju, i aż się boje otworzyć pokrywę bo mi się wszystko wyleje i pewnie będę musiał dłużej przy tym grzebać a nie mam na to zbyt wiele czasu. co z tym zrobić?

    #220 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Przyznam, że nie mam pojęcia. Jak nie zawór to co? Może uszczelka? Ja bym z tym pojechał do ASO póki wszystko nie wyciekło. powodzenia.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #529 Reply
    Matuszczyk
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 48
    • Postów: 51

    Możliwe, że było za dużo oleju i skuter wyrzucił nadmiar ^
    Dokładnie z której strony leci ten olej ?

    #641 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Matuszczyk wrote:

    Możliwe, że było za dużo oleju i skuter wyrzucił nadmiar ^
    Dokładnie z której strony leci ten olej ?

    nie bo wiem którędy wyrzuca nadmiar oleju i gdzie jest wlew i spust oleju.
    Wczoraj wieczorem zadzwoniłem do serwisu, dzisiaj rano facet przyjechał po skuter.
    Okazało się że coś tam jest pęknięte a że to jest odlew razem z silnikiem to prawdopodobnie dostane nową przekładnie i silnik (jak to dobrze że jest na gwarancji :D) wiec licznik znowu od zera (przejechałem 200km) i koleś mi zaproponował zniżkę na przegląd (po 300km)50zł i zapłaciłbym 150 z wymiana oleju itp. czy to dobra cena? mi się wydaje dużo niby mówił że sam olej ten co on leje kosztuje 65zł tylko teraz nie wiem o który olej mu chodziło chyba silnikowy ale nie wiem

    #649 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    ManiekM97 wrote:

    Matuszczyk wrote:
    Możliwe, że było za dużo oleju i skuter wyrzucił nadmiar ^
    Dokładnie z której strony leci ten olej ?

    nie bo wiem którędy wyrzuca nadmiar oleju i gdzie jest wlew i spust oleju.
    Wczoraj wieczorem zadzwoniłem do serwisu, dzisiaj rano facet przyjechał po skuter.
    Okazało się że coś tam jest pęknięte a że to jest odlew razem z silnikiem to prawdopodobnie dostane nową przekładnie i silnik (jak to dobrze że jest na gwarancji :D) wiec licznik znowu od zera (przejechałem 200km) i koleś mi zaproponował zniżkę na przegląd (po 300km)50zł i zapłaciłbym 150 z wymiana oleju itp. czy to dobra cena? mi się wydaje dużo niby mówił że sam olej ten co on leje kosztuje 65zł tylko teraz nie wiem o który olej mu chodziło chyba silnikowy ale nie wiem

    Jak 4T to pewnie o silnikowy chodzi. A co to za skuter?

    #658 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Leszek wrote:

    ManiekM97 wrote:

    Matuszczyk wrote:
    Możliwe, że było za dużo oleju i skuter wyrzucił nadmiar ^
    Dokładnie z której strony leci ten olej ?

    nie bo wiem którędy wyrzuca nadmiar oleju i gdzie jest wlew i spust oleju.
    Wczoraj wieczorem zadzwoniłem do serwisu, dzisiaj rano facet przyjechał po skuter.
    Okazało się że coś tam jest pęknięte a że to jest odlew razem z silnikiem to prawdopodobnie dostane nową przekładnie i silnik (jak to dobrze że jest na gwarancji :D) wiec licznik znowu od zera (przejechałem 200km) i koleś mi zaproponował zniżkę na przegląd (po 300km)50zł i zapłaciłbym 150 z wymiana oleju itp. czy to dobra cena? mi się wydaje dużo niby mówił że sam olej ten co on leje kosztuje 65zł tylko teraz nie wiem o który olej mu chodziło chyba silnikowy ale nie wiem

    Jak 4T to pewnie o silnikowy chodzi. A co to za skuter?

    Ciągle słyszę (czytam:P) 2T 4T o co chodzi? dwusuw czterosuw?
    Sory za głupie pytanie

    #659 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    ManiekM97 dokładnie tak

    #660 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    To ja mam 4T 8)

    #661 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Jakie oleje (przekładnia i silnik) najlepiej do niego lać?
    I ile kosztują? bo mnie trochę dziwi skąd te 65zł jak słyszałem że niby dobry za 20zł

    #662 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Leszek
    zapomniałem to jest Router xs50 taki chiński badziew 🙁

    #667 Reply
    Raf
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 267
    • Postów: 269

    i zapłaciłbym 150 z wymiana oleju itp. czy to dobra cena?

    cena 150 zł za przegląd to normalna cena… pozornie nie powinna ona obejmować tylko wymian oleju, ale i także w miarę potrzeby regulacje rożnych rzeczy (wszystko jednak zależy od sumienności mechanika).
    To tak apropo ceny, że 150 to wydaje się dużo…
    Ja osobiście nie ryzykowałem podejścia „próby oszczędności na serwisie” – bo po prostu skoro takowy jest przez 2 lata (jk kupowałem swój Kymco, to akurat nie istniało cos takiego jak limit na km), to go robię.

    Z 2giej strony znajomy poszedł w „polskiego chińczyka”, za którego zapłacił 3500 zł, ale zabawił się w coś takiego jak od ręki wymiana najbardziej wadliwych podzespołów – wsadził 1000 zł (markowy cylek, częsci polini, itp), dużo roboty „własnej” + rozkręcenie i skręcenie od nowa sprzętu – bo się na tym zna i nie serwisuje – sprzęt można by powiedzieć mimo że chiński, ma tylko ramę, silnik i koła z chin i w sumie a najtansze „coś” nie postawł na początku, więc takie rzeczy jak ramaą w mairę ok.

    Ja jednak nie olewałbym serwisu na Twoim miejscu, bo to naprawdę pozorna oszczędność – tam za te 150 zł Ci wszystko wyregulują, dokręcą, itp… a nie tylko olej wymienią… a naprawdę w produktach tanich, mogą być rożne „dziwne niespodzianki”.

    To tak w kwestii tych 150 zł za serwis/przegląd gwarancyjny.

    #674 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Raf wrote:

    i zapłaciłbym 150 z wymiana oleju itp. czy to dobra cena?

    cena 150 zł za przegląd to normalna cena… pozornie nie powinna ona obejmować tylko wymian oleju, ale i także w miarę potrzeby regulacje rożnych rzeczy (wszystko jednak zależy od sumienności mechanika).
    To tak apropo ceny, że 150 to wydaje się dużo…
    Ja osobiście nie ryzykowałem podejścia „próby oszczędności na serwisie” – bo po prostu skoro takowy jest przez 2 lata (jk kupowałem swój Kymco, to akurat nie istniało cos takiego jak limit na km), to go robię.
    Z 2giej strony znajomy poszedł w „polskiego chińczyka”, za którego zapłacił 3500 zł, ale zabawił się w coś takiego jak od ręki wymiana najbardziej wadliwych podzespołów – wsadził 1000 zł (markowy cylek, częsci polini, itp), dużo roboty „własnej” + rozkręcenie i skręcenie od nowa sprzętu – bo się na tym zna i nie serwisuje – sprzęt można by powiedzieć mimo że chiński, ma tylko ramę, silnik i koła z chin i w sumie a najtansze „coś” nie postawł na początku, więc takie rzeczy jak ramaą w mairę ok.
    Ja jednak nie olewałbym serwisu na Twoim miejscu, bo to naprawdę pozorna oszczędność – tam za te 150 zł Ci wszystko wyregulują, dokręcą, itp… a nie tylko olej wymienią… a naprawdę w produktach tanich, mogą być rożne „dziwne niespodzianki”.
    To tak w kwestii tych 150 zł za serwis/przegląd gwarancyjny.

    Tak tylko pytałem bo i tak żeby utrzymać gwarancję muszę zrobić a co do obowiązków przy przeglądzie to wiem ze nie chodzi tylko o wymianę oleju i wiem co powinni zrobić. co do regulacji to i tak jak go kupiłem to musiałem wyregulować hamulce i niskie obroty bo wydaje mi się ze regulowali je na autossaniu bo po rozgrzaniu mi gasł a na ssaniu chodził tak jak normalnie powinien chodzić bez

    #1368 Reply
    ManiekM97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    W czwartek odebrałem skuter (więcej leżał w serwisie niż go miałem) koleś wymienił kartery był tam mały błąd w odlewie i była mała szpara mówił że ich ta naprawa kosztowała 1000zł Wymiana karterów włącznika stopu bo kiepsko działał regulacja itp a za skuter dałem 1600zł. jak dobrze że ten chiński szajs jest na gwarancji. no i znowu muszę mu podkręcić wolne obroty bo mi czasem zgaśnie i cham bez pytania mi blokady pościągał z osiągów teraz jestem zadowolony ale nie chciałem blokad ściągać. no i jeszcze jedno, jak dawać coś do serwisu to z pustym bakiem bo miałem pełny a mi zostawił na dojazd do domu (20km) wyzywałem go o to ale co zrobić 🙁

    #1371 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3 022
    • Postów: 3 026

    W dobrych servicach na protokole spisuje sie stan licznika oraz „wygląd wskażnika” poziomu paliwa- to powoli standart- wtedy nie ma tego problemu.

    #2075 Reply
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 13
    • Postów: 14

    Mam pytanie do ManiekM97.
    Jak podkrecasz obroty u siebie? Bo mam ten sam problem z gasnieciem silnika, rowniez posiadam chiński szajs firmy INCA.
    Pozdro.

    #2079 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    kuszi1111 wrote:

    Mam pytanie do ManiekM97.
    Jak podkrecasz obroty u siebie? Bo mam ten sam problem z gasnieciem silnika, rowniez posiadam chiński szajs firmy INCA.
    Pozdro.

    Offtop. Rozwiążmy kwestie gaźnikowe i regulacyjne w osobnym wątku, ok?

    #2102 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 190
    • Postów: 191

    Ale was kroją w tych serwisach… olej do skutera za 65zł!? Szok!!!

    #2119 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Dlatego ja zawsze im daję olej:)

    #2125 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 190
    • Postów: 191

    Racja… 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wyciek oleju przekładniowego
Twoje informacje:




Back to top button