Wybór opony FZ6N

Witam
Ostatnio kupiłem Yamahe FZ6N z 2007 roku. Mianowicie tylnia opona jest do wymiany. Obecenie na przodzie i tyle mam założone Michelin Pilot Power 2ct. Przód ma jeszcze sporo mięsa takżę zostawiam. Zmieniam tylko tył. I mam pytanie: czy ta opona do mojego moto jest dobra? ile wytrzymie przy dynamicznej jeździe głównie w trasach, po prostych? Może w tej cenie są lepsze opony? Patrzyłem też na Pirelli Angel St ale nie wiem, czy w motocyklu mogą być 2 różne opony na tyle i przodzie.

po pierwsze nie wytrzymie tylko wytrzyma. nie rób wiochy.
po drugie w motocyklu są zawsze inne opony na przodzie i na tyle bo innym kawałkiem powierzchni pracują - wiec nawet w ramach jednego typu opony przednia i tylna sa inne.
po trzecie nie patrzy się tylko ile “mięsa” pozostało tylko też jak stara jest ta opona. Jeżeli ma 3-4 lata to nadaje się w zasadzie do wymiany bo nawet mimo grubości bieżnika “puści” na zakręcie bo guma jest stara, zwietrzała, przesuszona, spękana i zesztywniała i na 100% nie ma właściwych parametrów trakcyjnych.
Dokładnie to samo działa kiedy kupujesz “nowe opony” zwłaszcza jak cena jest dziwnie dobra. ZAWSZE sprawdzaj datę produkcji na oponie (numer przy DOT na oponie) bo się okaże że płacąc jak za nowe kupisz 3-letnie leżaki magazynowe trzymane pod plandeką.

To ile wytrzyma zależy od całej czapki czynników - stylu jazdy, prędkości, ciśnienia w oponie i rodzaju drogi (są różne asfalty i w różnym stanie). U jednego po pierwszym dniu będzie do wymiany bo go naszło powinklować na torze a drugi w 3 lata zrobi 30 tys km

To że te same opony, tej samej marki i model to przednia i tylna maja inne bieżniki to wiem.
Bardziej mi chodzi o to, czy zostawiając z przodu ta Michelin Pilot Power 2ct mogę założyć na tył np tą Pirelli Angel St? czy w takich połączeniach moto będzie się dobrze prowadzić?

tak. chyba że sie mocno rozjadą charakterystyki opon, ty nie ogarniesz - to wtedy stwierdzisz że się źle prowadzi. To pytanie zasadniczo do wróżki.