Wskaźnik paliwa skuter coliber

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Wskaźnik paliwa skuter coliber

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Przemysław 7 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Zielony
    Użytkownik

Witam kilka dni temu kupiłem używany skuter wszystko jest ok po za tym że dość późno wskazówka paliwa podnosi się do góry po zakupie zatankowałem 3 litry i długo musiałem jeździć żeby wskazówka podniosła się do góry w tym przypadku do po połowy nie pamiętam ile km zrobiłem. Historia się powtórzyła dwa dni temu jak zatankowałem po korek dopiero wczoraj lekko się podniosła nie wiem o co chodzi może tak ma być. Jestem „zielony” z skuterków to mój pierwszy bzyk 😀 proszę o jakioeś wskazówki

• Ten temat został zmodyfikowany9 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    Zielony
    • Ten temat został zmodyfikowany9 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    Zdjęcie profilowe T4vviX
    T4vviX
    Użytkownik

Czujnik paliwa wykręcić z bamu jam podniesiesz pływak do samej góry to wskazówka powinna ske podnieść tez do samej góry w jakies 5sek. Jak sie nie będzie podnosiła lub bardzo powoli to wymień ten czujnik cena może z 10-15zł zależy jakiej jakości. Polecam zmierzyć długość drutu co trzyma pływak bo ja do swojego zamówiłem niby tak samo wyglądający a jednak miał dłuższy drut czy tam pręcik i musiałem docinać, wziąć drucikami i teraz mi sie to obsunęło i zaś muszę wyciągać bo sie podnosi na 1 krese mimo że mam Caly bak czyli sie musi gdzies blokować o bak. Zobacz przy kupnie czy masz okrągłe wejście czy na 4 śrubki. Pozdro

Czytaj
    REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.