Wsk 125 pół remont ;p

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #628678
    Derrager
    Uczestnik
    • 10
    • 41Postów:

    Pacjent: WSK 125 M06 B3 84′
    Silnik: S01
    Przebieg: 22800 km
    Witam, jest taka sprawa iż jestem podwórkowym i jeżdzę takim oto sprzętem. W moim motocyklu “dzwonią” pierścienie tłokowe i chciałbym je wymienić zgodnie ze sztuką, biorąc pod uwagę że jest to dosyć prosta konstrukcja. W remontowaniu silników brak doświadczenia i nasuwa się pytanie czy konieczny jest szlif cylindra, czy po założeniu nominałów będzie to samo, czy pykne kolejne 20k km? Zamawiam na stronie gmoto.pl części i mam tak: uszczelka głowicy, cylindra i 2 pierścienie, o czymś zapomniałem?

    #628684
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    to wszystko zależy od stanu cylindra i jego obecnego wymiaru. Pomiar wykazuje nominał i brak śladów uszkodzeń – tylko pierścienie. Ma już nadwymiar lub widać ślady zatarcia – szlif, tłok nadwymiar i nowe pierścienie

    #628793
    Derrager
    Uczestnik
    • 10
    • 41Postów:

    Dzięki, będą zakładane nominały ;p Z innej beczki, jaki olej byście polecili do skrzyni biegów? 10 w 30 bedzie ok?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button