Wrocław - jaki serwis skuterów (chińczyków)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #302959 Reply
    nRx
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 36
    • Postów: 40

    Witam,

    Stoi i się kurzy moja Motobi Wilga 3 – 50 cm;

    Ostatnio próbowałem ją odpalić z kopki – i po pół godziny kopania, w końcu odpaliła – było tak ze 3 razy, po czym już odpalać nie chciała i nie chce.
    Być może powinienem bardziej się przyłożyć na gimnastykę nóg i w końcu odpali, ale stwierdziłem, że użyję wsparcia elektrycznego.

    Zamontowałem aku (trzyma napięcie, nówka jednosezonowa – prostownik nie wykazuje błędów) – podpinam i… nie ma prądu.
    Jeden z kabli (biało-czerwony) na kostce (przy konektorze) był przysmolony, skręciłem na krótko, innych problemów nie widziałem a i bezpiecznik cały –

    Przekręcam kluczyk… i nic nie świeci prądu nie ma.

    Przyznam wprost – ze względu na kretyńską pogodę nie mam czasu siedzieć i go robić dale – zwłaszcza, że ma przejechane niecałe 4 tysiące kilometrów to i szkoda mi go „złomować” – bo znając życie problemem jest jakaś pierdółka co dla kogoś kto się na tym zna jest wstanie to zrobić w godzinkę, może dwie.

    I tutaj pytanie – czy znacie jakiś serwis we Wrocławiu, który zajmuje się skuterami? Chodzi o mechaników, nie handlarzy.
    Może jest tutaj ktoś kto z pasji lubi dłubać przy skuterach i za opłatą chciałby zająć się tym małym przypadkiem? 🙂

    A jeśli nie to czy znają warsztat, który lubuje się w chińczykach? 🙂

    #302962 Reply
    Rysio_Misio
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 492
    • Postów: 492

    Będzie trudno, bo wielu posiada jakiegokolwiek chińczyka (skuter, kosa spalinowa, kosiara, albo pilarka), a nikt tego nie chce naprawiać. Widać, że… wiedzy im brakuje. ;-)))
    ^
    Google… GY6 139 QMB maintenance manual filetype:pdf.
    ^^
    Punkty masy należy sprawdzić, paliwo wymienić całkowicie (jeżeli długo stało, a było go mało), układ paliwowy powtórnie zasilić świeżą beną, zwłaszcza gazior i to w opór (tzn. wytwarzamy sztuczne podciśnienie, działające na membranę kranika podciśnieniowego), świecę i układ zapłonowy wypada sprawdzić dla zasady, czujnik stopki bocznej sprawdzić (na poprawność działania, układ łączny lub rozłączny).
    Zimny lut stacyjki raczej wykluczam w tym przypadku.
    Pogoda lipna, więc możesz swojemu chińczykowi tę godzinkę czasu poświęcić. Zrobisz sobie sam i nikt cię (całkiem niepotrzebnie) na kasę nie naciągnie. Taka to polityka. 🙂
    *
    Graty do tego (wielkoseryjny chinol z silnikiem 4T GY6) masz, np. tutaj…
    https://motor-x.pl/czesci-do-skutera,motobi,wilga-iii-2

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #302965 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    W sumie to się zastanawiam, czy aby nie zabawić się w majowy weekend i nie zrobić partnerowi sekcji zwłok. Może bym wreszcie zobaczył, jak bebechy takiego małego silniczka wyglądają w naturze. Na to, że go potem poskładam – albo, że jeszcze weźmie i odpali – to nie liczę. Ale spróbować można.
    Olałeś mnie całkowicie z moim partnerskim pytaniem w bredniach, więc polegam na zdaniu Paciego. Jak mnie ganianie po lesie z piłą przytroczoną do agregatu wkurzy, to kupię malutkiego stihla i… może nie zepsuję 🙂

    #302967 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812
    #302968 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    No właśnie to czego brakuje w tym gaźniku, to moim zdaniem pompka do ręcznego podciągnięcia paliwa (ten gumowy różowy dzyndzel na fotkach). Udało mi się już kiedyś rozpierdzielić ten, no… szarpak – kopka ręczna :-))) A nawet wychechłać sobie bąble na łapach do mięcha. A i tak blać nie zapaliła :-)))

    #302969 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    było psiknąć plaka w filtr i by zaskoczyła ale co ja cię będę uczył:)

    #304521 Reply
    Jan Nowak
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Na Śląsku masz moto-silesia.pl ale nie wiem czy to wrocław akurat, musisz poszukać, ale to chyba jeden z bardziej znanych serwisów skuterów na śląsku

    #618222 Reply
    nRx
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 36
    • Postów: 40

    Świetny serwis we Wrocławiu jest na ul. Jeleniogórskiej we Wrocławiu;
    Ceny przystępne;
    Kontakt świetny;
    no i … skuter jeździ 😉 to chyba najważniejsze 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wrocław - jaki serwis skuterów (chińczyków)
Twoje informacje:




Back to top button