! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Wr200 vs crm 125

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 7 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #202615

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czybko zwieźle i na temat. Bo w ten weekend chce ktores z tego wziasc. Oba mam do kupienia za 3 tys. Zaczne od crm
    CRM 125ccm
    -brak kwitow (o to mi chodzi)
    -zawiecha po remoncie-
    -heble dobre
    -opony do zmiany
    -silnik po remoncie
    -1990 rok

    WR200
    -mocniejszy od crm ponad 50KM
    -po remoncie gratis drugi tlok wossnera
    -zawieszenie usd chodz saczy delikatnie jedna
    -opony do zmiany
    klocki do zmiany tyl
    – no i gaźnik regulacja na wysokich przylewa

    Co wziasc? jakieś opinie? o wr nic nie mogę znalesc ;/
    Rudy i innych obeznanych jezdzacych ogladajacych dotykajacych macajacych proszę o opinie a nie bijacych piane ktorzy widzieli te moto na monitorze albo slyszeli od kolegi z lawki na religi bo tylko wtedy odwaza się odezwac

    #202616

    Anonimowy
    • Postów: 0

    weź Ty nie perdol tylko bierz odemnie polo xd

    #202617

    Anonimowy
    • Postów: 0

    samochod mam xsara vtr 1.6 wiec na chuj mi co innego. I znalazl się jeden ktorego wytknelem palcem w 1 poscie zeby się nie udzielal

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #202618

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak już to crm zawsze gdzieś się po ścigasz załapuje się do klasy

    #202619

    Anonimowy
    • Postów: 0

    albo ja źle napisalem albo wy mnie nie rozumiecie. To nie ma byc moto na zawody itd. Teraz na jeden caly sezon pouczyc się ewentualnie na drugi po czym kupie fulla takie rpzygotowanie do fulla

    #202620

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to i tak 125 bo znając życie będziesz musiał zrobić remont i tak i tak a jak zrobisz remont to możesz się wybrać na jakieś zawody nie musisz ukończyć wyścigu ale chociaż zobaczyć jak to jest

    #202621

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nawet nie wiedziałem, że WR występuje w wersji 200 🙂
    To raczej rzadka wersja – możesz mieć problemy z częściami

    No a CRM to pewnie trochę zmieńiona wersja CRy więc na pewno nie będzie problemów.

    Jak dopiero zaczynasz to bierz CR 125 i git 🙂

    200 2T może tobą pozamiatać i nie wykorzystasz jej tak jak powinno

    #202622

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Crm jest chyba najbardziej popularna, mocy ma w pytke więc jak najbardziej jest ok. A no i nie jest wyżyłowana i przetrwa dużo.

    P.S jak się nie skusisz daj mi jakiś kontakt na nią 😀 Ja może sobie coś sprawię bo samochód mnei już wkurwia :573:

    #202623

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Powiem tak wr200 2t to nie ful cross a hard enduro cos jak kawasaki kdx mocy ma tyle co setka w fullu a wiec nie jest az tak wyzylowany a co do CRM to części strasznie mało choc silnik ten sam co w nsr. plastiki z jakiejs starszej CRy pasuja PODOBNO ! 🙂 chyba wr wezme bo nowsza juz na upsach i trochę mocniejsza 😉

    #202624

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Silnik nie ten sam co nsr bo w nsr jest słabszy

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie