Wpływ uszczelek i marki tłoka na osiągi 2T .

Witam posiadam peugeota vivacity 2T . Parę dni temu robiłem z kolegą kapitalny remont silnika łożyska , uszczelniacze itp . Tłok był w fatalnym stanie dlatego też postanowiliśmy go wymienić ale niestety w wilmacie mieli tylko chiński a jakoś musiałem jeździć więc kupiłem ten za 20 zł . I tutaj pojawia się problem ponieważ sprzedawca gdy porównywał tłok który przyniosłem mu na wzór nie spojrzał ,że tłok który kupiłem ma spiczastą górę a mój poprzedni płaską (zobaczyłem to dopiero w domu) , więc po zamontowaniu zaczął uderzać o głowicę . Mój kolega też ma ten problem ma silnik od peugeota speedfight'a . Założył sobie 2 uszczelki pod głowicę i było ok ,ale nie chciał mu skuter jechać więcej jak 70km/h na cylindrze 70cc co jest dość słabym wynikiem ,a on nie wiedział dlaczego tak słabo mu jedzie pomimo gaźnika 21,5 i innych sportowych części . Ja przed remontem jechałem 95-100km/h (oczywiście cylinder 70cc) z bardzo dobrym przyśpieszeniem . Po remoncie i założeniu dwóch uszczelek pod głowicę mam ten sam problem co kolega skuter nie ma siły , rozpędza się do 70km/h i pomimo dodawania gazu nie chce się rozpędzić nawet o jeden kilometr . Czy te objawy mogą być spowodowane tym ,że tłok jest chiński lub tym ,że są dwie uszczelki pod głowicą ?

tak

A polecisz mi jakiś tłok ?

ten z 1 linka lub cylek do szlifu i power force z 2
http://allegro.pl/tlok-47-00-peugeot-speedfight-vivacity-elyseo-buxy-i4483006967.html
http://allegro.pl/meteor-tlok-47-60-speedfight-vivacity-ludix-sv-tkr-i4527369050.html

Ja używałem Meteora i byłem zadowolony jednak wiele osób mówi, że to szajs. Ja jednak mam serię.

meteor to szajs to ci co tak mówili mają szajs ale we łbie