Wkręcanie się na obroty zaraz po ich spadku

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #206250
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam,

    Mój problem zaczął się od nie dawna i dotyczy on Peugeot’a Jet Force. Poniżej wypisuję set:

    Cylinder 70cc Polini Alu
    Gaźnik 19mm Dell’Orto
    Filtr Stage 6 Double Layer
    Wydech Tecnigas RS 2

    Otóź, skuter z miejsca idzie tak jak dawniej, czyli zadowalająco. Niestety, gdy tylko przyhamuje z danej prędkości, lub nie dodam gazu i skuter trochę spadnie z obrotów, to nie da się go spowrotem wkręcić. Muszę go zatrzymać, lub zwolnić minimum do 20km/h i od nowa wkręcać. Jest to strasznie uciążliwe w trakcie jazdy po mieście, gdzie prędkość trzeba zmieniać. Przy wkręcaniu się na obroty (a raczej braku wkręcania) słychać charakterystyczne strzelanie. Mogę to wszystko porównać do jazdy bez filtra. Jak kiedyś mi spadł i jechałem kilometr bez niego, to było podobnie. Nie wyciągał więcej niż 40km/h, nie wkręcał się i ciągle jakby ‘strzelał’

    Proszę o pomoc, poniżej link do filmiku

    http://www.youtube.com/watch?v=-ZWjgrga-3E

    #206251
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    powiedział bym że to reulacja (za duża dysza) ale wniosku że stało to się samo z siebie , sprawdź zawór membranowy 🙂 a nie masz czasem problemów z odpalaniem?? może to też być kwestia kijowego paliwa , przepal to do końca aż zgaśnie , albo źlej to co jest ( nie zapominając o komorze pływakowej) i zalej nowego potem patrz na afekty

    #206252
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Co dokładnie sprawdźić z tym zaworem membranowym?

    Z początku myślałem, że to świeca, lecz po wymianie jej dalej jest to samo. Z odpalaniem problemów nie ma – pali na dotyk. Kwestia paliwa to też raczej nie jest, iż zawsze lane na shellu już od 2 lat i nigdy nic podobnego mi się nie przytrafiło ;/

    #206253
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja pier.dole , weź ktoś zrób jakiś tutorial , byłem w PL miałem zrobić i nie miałem czasu .. już dziesiąta osoba się chyba pyta jak sprawdźić zawór membranowy

    kilerek997, nie mam oczywiscie do ciebie żadnych pretensjii 🙂

    wkurze się zaraz i zrobie tutrial z obrazków na googlach

    tym czasem wyciągasz zawór membranowy , i zaciągasz powietrze od tej strony , do której przykręca się króciec , jak idzie bardzo cieżko to zawór jest ok jak idzie lekko , bądź płytki są już przeźroczyste to zawór jest na śmiećtnik , nowy ok 20-30 zł 🙂

    EDIT
    http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?p=112500#112500

    #206254
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no ale może po prostu czyszczenie gaźnika i filtra + regulacja gaźnika, jak coś jest nie tak to zawsze od tego zaczynam.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button