Wkręca się na obroty lecz nie idzie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #234747
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post i pierwszy problem z motorem-chińczyk.
    Problem jest tego rodzaju iż wchodzi na obroty, lecz nie idzie. Wcześniej szedł 70 bez problemu, dziś jedynie 35. Wariator i pasek jest nowy, gaźnik wyczyściłem, sprzęgło jest dobre(przekładałem do innego skutera), kompresja sprawdzona(9,5). Nie mam już pojęcia, co mu jest. Bardzo was proszę o pomoc.

    #234748
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    moze masa się odłaczyla ?

    #234749
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    co ma masa do tego że skuter nie chce ruszyć ❓
    mówisz że nie chce ruszyć ale co dokładniej silnik przerywa czy może bardzo wyje i nie ciągnie ❓

    #234750
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    u mojego kumpla tak było:D

    #234751
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rusza normalnie, ale rozpędza się do 30km/h i dalej nie ciągnie, przy tym obroty ma wysokie.

    #234752
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    grzebałeś coś w napędzie ❓
    wyczyść dobrze gaźnik, filtr i sprawdź świece

    #234753
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Patrzałem napęd.
    Filtry nowe, świeca też. Gaźnik już czyściłem.
    Nie wiem co mu jest, już nie mam siły do niego…

    #234754
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    lewe powietrze ?? a cos z elektryka moze jakieś przebicie czy cos ?? looknij np na innym module..

    #234755
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sprawdź w jakim stanie są rolki

    #234756
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rolki są nowe. Macie jeszcze jakieś pomysły, co może być?

    #234757
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    To wygląda na ślizganie się paska, ale skoro pasek i wario jest nowe.

    #234758
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja już nie mam siły. Dziś jeszcze kombinowałem, ale nic nie zdziałałem.

    #234759
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    watus napisał:

    Rolki są nowe.

    a o jakeij wadze moze wsadziels jakieś 2,8g i przezto weicej niepoleci

    #234760
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak rolkami reguluje się tylko moment obrotowy a nie prędkość i przyspieszenie.

    #234761
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kamil12363 napisał:

    Jak rolkami reguluje się tylko moment obrotowy a nie prędkość i przyspieszenie.

    Skąd to wziąłeś??

    #234762
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Z głowy.

    #234763
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rolki są 5,5g.

    #234764
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zarzuć mu 7g i zobacz jak będzie chodził albo po prostu jakieś cięższe.

    #234765
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kamil12363 napisał:

    Z głowy.

    chyba z d… a nie

    kamil12363 napisał:

    Jak rolkami reguluje się tylko moment obrotowy a nie prędkość i przyspieszenie.

    a co ci daje moment obrotowy chyba przyspieszenie jak nieznasz się to niepisz glupot. sory za tego posta ale no wiecie :mrgreen: … i jak z tym sqtrem jezdzi juz normalnie?

    #234766
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    często się w tych chińczykach kraniki paliwa zapychają kolega miał ten sam objaw

    #234767
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sprawdź kosz sprzęgła czy się nie przegrzał
    mogą ci no nie wiem szczeki hamulcowe trzymać i silnik wyje jak rakieta a nie jedzie .. albo w przełożeniach coś się posypało .. łożyska albo koła zembate ale wątpie raczej łożyska.. weź niech cię kumpel holuje i sprawdź czy będzie jego też ledwo do 30 się rozpędzał 😀

    #234768
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ostatnio zauważyłem, że obroty ma niskie(tzn do tej prędkości 45km/h dobre), czyli na obroty się wyższe nie wkręca. Napęd jest ok, odpaliłem bez pokrywy i talerze sprzęgła rozchodzą się jak powinny, wariator również dobrze idzie. Jeśli chodzi o holowanie, rozpędziłem się z kumplem do 80km/h jak puścił to prędkość spadała do swojego 45km/h. Ostatnio kompresja została sprawdzona nowszym przyrządem z lepszej “półki” wyniosła 10,25. Uszczelkę na głowicy sprawdzałem, jest ok. Przy okazji zawory też ok. Może ktoś jeszcze coś wymyśli.

    #234769
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprawdź tłumnik ja mialem sapchany w ogóle niechcial jehcać

    #234770
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no jeżeli na “Holu” rozpędza się do 80 a po puszczeniu nie potrafi się utrzymać to znaczy że problemem jest modół, niech koledzy przełożą ci modół i wtedy sprawdź 🙂

    #234771
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji jest rozp***** tego chińczyka i oddać na złom, na piwo będziesz miał ^^ bo na te gówna to szkoda kasy 😉 kupujesz w biedronce skuter za 2500zł, jeździsz nim miesiąc i się rozdupca i tylko wpychasz w niego kase i nic z tego nie wynika, a za 2500zł możesz sobie już jakąs Yamaszke sprawić albo Aprilie 😉 może nie najnowszą, ale za to z silnikiem nie do zajechania, a w tych chinolach Silniki to oni chyba ” plastikowe ” robią …

    #234772
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak bym wiedział 3 lata temu, że to takie gówno to bym nie kupował 😛 Ale zrobić muszę pojeżdżę jeszcze pół roku i się na samochód przesiądę.
    Jeśli chodzi o moduł, kupiłem jakiś odblokowany to idzie jeszcze gorzej niż na starym(15km/h)

    #234773
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ty tego nie sprzedaż, to się na złom nadaje tylko ;] niedługo ci się złamie w pół ^^

    #234774
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to go wyreguluj na tym odblokowanych, chyba że dałęś za niego 20zł to się nie dziw że nie jedzie xD
    sprzedać sprzeda tyle że prawie za darmo xD zawsze jakiś wsiok kupi żeby dojechać po bółki do sklepu ;p

    #234775
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    200-300zł :X ale za 100zł kupią sobie suterek elektryczny i będzie jechał szybciej niż to jego chińskie gówno i za darmo ^^ bo prąd to jak darmo 😀

    #234776
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A to 4T? Może ci się gaźnik rozpidził, bo jeżeli szybko ci się wkręca na te wysokie obroty, to nigdy się nie ropędzi 😛 Silniki 4T(made in china) mają to do siebie, że najlepiej idzą na niskich i średnich obrotach, a na wysokich to tak ledwo co lub nawet zwalniają 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button