Problem z gaźnikiem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #149724
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    no to tak leci mi cały czas paliwo nadmiarem (jak jest zgaszony) wyczyściłem gaźnik dysze wszystko wszystko i dalej ciekło później zniżyłem pływak i dalej cieknie nie wiem co jest grane pomóżcie plis.
    PS śruba od spuszczania ta przy nadmiarze jest dokręcona na maxa.

    #149725
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    a i ssanie działa sry zapomniałem

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #149730
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Ale skąd cieknie?

    #149748
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    no pisze nadmiarem ten wężyk w dół plis szybko pomużcie bo koniec sezonu tuż tuż

    #149750
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Śrubka wkręcona, więc nie powinno cieknąć. Może jest gdzieś jakaś dziura w wężyku? Jeśli nie to trzeba pokombinować z ustawieniem pływaka. Albo może być dziurawy pływak.

    #149770
    peciula
    Użytkownik
    • Postów: 143

    cieknie ci z dołu tą śrubką od spuszczania paliwa z gaźnika???

    #149775
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    miałem tak , ale dopiero dokręcenie konkretnym kluczem pomogło, jakiś syf mi się tam dostał i spuszczało mi się paliwo przez noc , ale zastosowałem klucz do rur z stanleya i dokręciłem mocno , ale z wyczuciem i przestało cieknąć

    #149801
    szef_ff
    Użytkownik
    • Postów: 104

    jeżeli cieknie nadmiarem tz. króćcem który jest przy pokrywie gaźnika o ile mówimy tu o skuterowym gaźniku, to trzeba wyjąć pływak i zaworek i dokładnie przedmuchać ten otwór. Trzeba tez dokłądnie obejrzeć zaworek czy gumka nie ma gdzieś zadry.
    Jeżeli to gaźnik od biegowego skutera to trzeba odkręcić śrubę od dołu gaźnika i przetrzeć końcówkę papierkiem ściernym żeby była gładka i najlepiej też przeczyścić też otwór jakąć wykałaczką- niczym bardzo ostrym bo będzie gorzej (w tych gaźnikach przelew i spuszczanie paliwa jest od dołu gaźnika)

    #149805
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    to skuter motowell magnet rs a gaźnuik mikuni i czyszczony był gaźnik sprężarką dysze wszystko i był ustawiany pływak wyżej więć nie wiem co jest grane jak nie to muszę oddać do regeneracji gaźnik

    #149806
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja tak miałem dwa razy. Pierwszy gdy naprawdę mocno nie dokręciłem śruby spustowej w gaźniku, a drugi gdy zapowietrzyłem kranik paliwa przy spuszczaniu i wymianie przewodów paliwowych. Gdy pojeździłeś parę kilometrów nadal było to samo?

    #149864
    szef_ff
    Użytkownik
    • Postów: 104

    aż dziwne ze ten skuter chce jeździć jak mu się paliwo przelewa…
    Zaworek pływaka jest spierdzielony albo źle założony na pływaku.

    #149871
    peciula
    Użytkownik
    • Postów: 143

    A jak ci pali jak postoi przez noc??

    #149874
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    normalnie odpali

    #149875
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    szef_ff to jak odpowietrzyć ten zawór podciśnieniowy?

    #149878
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Wiesz gdzie on się znajduje? Idź po przewodach paliwowych z gaxnika i go znajdziesz. To to coś z trzema podłaczonymi przewodami i taką małą rurką. Na niej jest zatyczka. Uruchom silnik i zdejmij ją na chwilę aż zacznie lecieć paliwo. Wtedy załóż. I to wszystko.

    #149885
    motowellmagnetrs
    Użytkownik
    • Postów: 10

    a no dobra nie musisz mi aż tak opisywać głupi nie jestem i thx z góry myślę że może być to bo ostatnio wymieniałem przewody od paliwa thx jeszcze raz

    #149888
    szef_ff
    Użytkownik
    • Postów: 104

    zapowietrzony kranik a zalewa gaźnik… bez sensu.
    Jeszcze raz upieram się że coś nie tak z zaworkiem pływaka.

    #149905
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Opisuję tak na wszelki wypadek. Wolę napisać za dużo niż za mało, bo zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy muszą wiedzieć wszystko. A u mnie właśnie kranik musiał się zapowietrzyć i lało się dokładnie z gaźnika. Tyle, że u mnie wystarczył trochę pojeździć i było dobrze.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button