Wilgotny króciec oraz kilka pytań

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Wilgotny króciec oraz kilka pytań

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 8 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #63967 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Witam!
    Mój skuter barton energy 2t ma przejechane 3tys km.
    Zauważyłem ze w miejscu połączenia gaźnika z króccem ssącym, króciec jest wilgotny. Czy to ma jakis wplyw na osiagi? i jak myslicie moze lapac lewe powietrze? potrzeby wymieniania krócca nie ma bo jest w dobrym stanie bo to w miare nowy skuter.
    I mam jeszcze pytanie: skuter ma przebieg 3tys km wiec mogly sie juz zuzyc rolki, pasek sprzeglo? kiedy zalecana jest wymiana tych rzeczy?
    Pozdrawiam

    #64260 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Mam jeszcze kilka pytan: jak dam max gazu na stopkach to strzela z wydechu przy 7.5 tys i obroty przy tym troche spadaja i tak w kolko. A jak dam 3/4 manetki na stopkach gazu to strzela dopiero przy 8.5. A gdy jade na full to jakos tak dziwnie skuter chodzi jak by sie mial rozpaść i potem ujmie gazu i spowrotem dodam to go muli i gdy gasze skuter to skuter czesto strzela z wydechu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #64696 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Volvocars2
    Volvocars2
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Z mojego skromnego doświadczenia mogę powiedzieć że:
    1.Pasek powinno się wymieniać co 2000 km tak dla profilaktyki żeby nie było niespodzianki gdzieś w trasie.
    2.Rolki i sprzęgło wtedy kiedy widać że są zużyte. Albo np.coś hałasuje spod pokrywy pod którą jest pasek sprzęgło i cała reszta przeniesienia napędu. Ale i tak warto tam zajrzeć raz na jakiś czas tak dla profilaktyki.
    3.A z tym strzelaniem to spróbuj wyregulować gaznik. ew. jak ci się chce wyczyść go do porządku. Te czynności powinno się robić raz na jakiś czas w zależności od warunków jazdy dystansu jaki pokonujemy itp.

    #64703 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Volvocars2, zmieniać pasek co 2000 km? to chyba taki chiński za 30 zł… Ja w Ince mam Bando i zrobiłem już na nim 9000 km. Oczywiście sprawdzę teraz w jakim jest stanie ale nie sądzę żeby miał się urwać tak od razu.

    Njlepsza metoda to kupić dobrej marki pasek i przede wszystkim dokładnie dopasowany. No i kontrolować jego stan i ogólnie kondycję napędu.

    A co do czyszcczenia gaźnika (bo pewnie on jest przyczyną, ewentualnie jakieś połączenia elektryczne przy cewce lub module) to trzeba przedmuchać kompresorem. Bo bez tego sobie można czyścić i czyścić…

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: Wilgotny króciec oraz kilka pytań
Informacje o Tobie: