Wielki Problem z odpalaniem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #273749
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Elo. Od jakiegoś czasu mam taki problem ze z wielkim trudem odpalam squter. ( Zipp Cetus 50) Ale konkretniej. Gdy chce go uruchomiż muszę najpierw naladowałakumulator bo inaczej “padnie” później zaczynam go “trzymać na rozruszniku” jakieś 5-7 minut zanim zażapie i po tym czasie powoli, powoli się uruchamia. Jak myślicie czego to jest winaż Może regulacja gaźnikaż? POMOCY!!

    P.S. Jeszcze dodam ze jak go “odpale”, pojeżdżąi na chwile (no 4 minuty) odstawie dalej jest tak samo ze nie chce odpalac (choć jest juz cieply)

    EDIT1: Z kopniaka nie mogę odpalac, tylko rozrusznikiem…

    #273750
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprawdź czy paliwo dochodzi.
    Po co odpalasz z rozrusznikaż? Z kopniaka lepiej

    #273751
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak sprawdzić czy paliwo dochodzi (?) bo gdy patrze przez ta “rurke to leci” elegancko xD ale problem nadal jest.. ;/

    #273752
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    musisz odkrecic gaźnik i przedmuchac dysze miałem to samo przedmucgażem i wszystko ok tylko jeszcze świece wymieć??

    #273753
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ovetto napisał:

    musisz odkrecic gaźnik i przedmuchac dysze miałem to samo przedmucgażem i wszystko ok tylko jeszcze świece wymieć??

    …powyczyszczalem wszystko, zalożylem nowa swiece i jest tak samo ;// moze inne jakieś propozycje macie ? dzieki.

    #273754
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kolega miał podobny problem w motobi wildze (4t). Jeśli to 4t to regulacja zawor?w się k?ania. Oraz przydało by się sprawdzić kompresje.

    #273755
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wszystkie dysze wyczyściłe?? Dostałem niedawno skuter do roboty bo nie chciał pali i zatkana była dysza wolnych obrotów i odpala teraz. Więc przeczyść dyszę główn?ą, wolnych obrotów i ssania. Najlepiej powykręcaj wszystkie śrubki i dysze i przedmuchaj goły gaźnik kompresorem.

    #273756
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jesli wszystko co tam jest powykręcam i przeczyszcze i ponownie powkręcam to nie trzeba go bd pozniej regulowałi nie bd miał pozniej jeszcze większych problemów. ?

    #273757
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeśli wykręcisz śrubki od mieszanki i obrotów to będziesz musiał wyregulować

    #273758
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale to nie ma sensu żeby wykręcać śrubki od mieszanki i obrotów odkręć komorę pływaków i przedmuchaj wszystkie dysze, zóż i zobacz czy pali

    #273759
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    i na przyszłość palić silnik ciągle tylko ze startera katujesz akumulator, przerzuć się z czasu na kopniak 😎

    #273760
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprawdę wężyk z paliwem do gaźnika… Mój kumpel tak miał … Jeździł po serwisach itp… i nic nie znale?li … dopiero w domu jak wymieniać wszystkie przewody się zorientował… i sqt mu pięknie odpalać i jeździć … bo dopiero gdy się na skraplło paliwa odpalać …

    #273761
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mój brat miał tak samo i po regulacji gaźnika już mu normalnie odpala a jeżeli nie to może coś z filtrem powietrza

    #273762
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    …wymieniłem świece, sprawdziłem przewody paliwowe, przeczyściłem cały gaźnik (dysze i nie tylko) kompresorem ale problem nadal jest. Może teraz troszkę “łapie” ale nadal trzeba go tepić ;/.

    #273763
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprawdę też zapłon i magneto … Zapłon mógł się przestawić

    #273764
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mój kupel też tak miał i wymienić ssanie i teraz wszystko w porządku ❗

    #273765
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kompresja do sprawdzenia jeżeli powyzej 6,5atmosfer to jest ok .. zaplon nie mogl się przestawic poniewaz silnik by nie odpalil w ogóle , tak jak koledzy dysze do czyszczenia , jak sprawdzi czy paliwo leci .. sciagnij wezyk od paliwa ale nie od podcisnienia i kopnij w kopke paliwo powinno poleciec , sprawdź takze czy ssanie jest otwarte na zimnym silniku, będzie to znak ze dziala poniewaz ssanie automatyczne na zimnym silniku jest caly czas otarte dopiero jak się zagrzeje to się zamyka… robisz tak na zimnym silniku sprawdzasz ssanie jezeli tulejka jest zaciagnieta to ssanie jest otwarte… zapal go rozgrzej i szybko sprawdź ponownie ssanie powinno byc oposzczone (to znak ze ssanie ma się ok) na koniec jezeli to nie pomoże to gaźnik do regulacji. p.s. Jezeli ci odpali to ma normalnego kopa czy chodzi jak stary ko?? ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button