Wielki Problem z odpalaniem.
- This topic has 16 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 2 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 30 lipca 2008 dnia 09:31 #273749
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Elo. Od jakiegoś czasu mam taki problem ze z wielkim trudem odpalam squter. ( Zipp Cetus 50) Ale konkretniej. Gdy chce go uruchomiż muszę najpierw naladowałakumulator bo inaczej “padnie” później zaczynam go “trzymać na rozruszniku” jakieś 5-7 minut zanim zażapie i po tym czasie powoli, powoli się uruchamia. Jak myślicie czego to jest winaż Może regulacja gaźnikaż? POMOCY!!
P.S. Jeszcze dodam ze jak go “odpale”, pojeżdżąi na chwile (no 4 minuty) odstawie dalej jest tak samo ze nie chce odpalac (choć jest juz cieply)
EDIT1: Z kopniaka nie mogę odpalac, tylko rozrusznikiem…
30 lipca 2008 dnia 09:40 #273750Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprawdź czy paliwo dochodzi.
Po co odpalasz z rozrusznikaż? Z kopniaka lepiej30 lipca 2008 dnia 10:16 #273751Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak sprawdzić czy paliwo dochodzi (?) bo gdy patrze przez ta “rurke to leci” elegancko xD ale problem nadal jest.. ;/
30 lipca 2008 dnia 10:56 #273752Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
musisz odkrecic gaźnik i przedmuchac dysze miałem to samo przedmucgażem i wszystko ok tylko jeszcze świece wymieć??
30 lipca 2008 dnia 15:58 #273753Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ovetto napisał:
musisz odkrecic gaźnik i przedmuchac dysze miałem to samo przedmucgażem i wszystko ok tylko jeszcze świece wymieć??
…powyczyszczalem wszystko, zalożylem nowa swiece i jest tak samo ;// moze inne jakieś propozycje macie ? dzieki.
30 lipca 2008 dnia 19:31 #273754Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kolega miał podobny problem w motobi wildze (4t). Jeśli to 4t to regulacja zawor?w się k?ania. Oraz przydało by się sprawdzić kompresje.
30 lipca 2008 dnia 20:13 #273755Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wszystkie dysze wyczyściłe?? Dostałem niedawno skuter do roboty bo nie chciał pali i zatkana była dysza wolnych obrotów i odpala teraz. Więc przeczyść dyszę główn?ą, wolnych obrotów i ssania. Najlepiej powykręcaj wszystkie śrubki i dysze i przedmuchaj goły gaźnik kompresorem.
31 lipca 2008 dnia 08:25 #273756Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jesli wszystko co tam jest powykręcam i przeczyszcze i ponownie powkręcam to nie trzeba go bd pozniej regulowałi nie bd miał pozniej jeszcze większych problemów. ?
31 lipca 2008 dnia 11:04 #273757Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jeśli wykręcisz śrubki od mieszanki i obrotów to będziesz musiał wyregulować
31 lipca 2008 dnia 18:54 #273758Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale to nie ma sensu żeby wykręcać śrubki od mieszanki i obrotów odkręć komorę pływaków i przedmuchaj wszystkie dysze, zóż i zobacz czy pali
31 lipca 2008 dnia 22:35 #273759Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
i na przyszłość palić silnik ciągle tylko ze startera katujesz akumulator, przerzuć się z czasu na kopniak 😎
31 lipca 2008 dnia 23:06 #273760Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprawdę wężyk z paliwem do gaźnika… Mój kumpel tak miał … Jeździł po serwisach itp… i nic nie znale?li … dopiero w domu jak wymieniać wszystkie przewody się zorientował… i sqt mu pięknie odpalać i jeździć … bo dopiero gdy się na skraplło paliwa odpalać …
31 lipca 2008 dnia 23:29 #273761Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mój brat miał tak samo i po regulacji gaźnika już mu normalnie odpala a jeżeli nie to może coś z filtrem powietrza
1 sierpnia 2008 dnia 14:01 #273762Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
…wymieniłem świece, sprawdziłem przewody paliwowe, przeczyściłem cały gaźnik (dysze i nie tylko) kompresorem ale problem nadal jest. Może teraz troszkę “łapie” ale nadal trzeba go tepić ;/.
1 sierpnia 2008 dnia 14:28 #273763Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprawdę też zapłon i magneto … Zapłon mógł się przestawić
1 sierpnia 2008 dnia 16:07 #273764Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mój kupel też tak miał i wymienić ssanie i teraz wszystko w porządku ❗
1 sierpnia 2008 dnia 16:38 #273765Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kompresja do sprawdzenia jeżeli powyzej 6,5atmosfer to jest ok .. zaplon nie mogl się przestawic poniewaz silnik by nie odpalil w ogóle , tak jak koledzy dysze do czyszczenia , jak sprawdzi czy paliwo leci .. sciagnij wezyk od paliwa ale nie od podcisnienia i kopnij w kopke paliwo powinno poleciec , sprawdź takze czy ssanie jest otwarte na zimnym silniku, będzie to znak ze dziala poniewaz ssanie automatyczne na zimnym silniku jest caly czas otarte dopiero jak się zagrzeje to się zamyka… robisz tak na zimnym silniku sprawdzasz ssanie jezeli tulejka jest zaciagnieta to ssanie jest otwarte… zapal go rozgrzej i szybko sprawdź ponownie ssanie powinno byc oposzczone (to znak ze ssanie ma się ok) na koniec jezeli to nie pomoże to gaźnik do regulacji. p.s. Jezeli ci odpali to ma normalnego kopa czy chodzi jak stary ko?? ?
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.