Wielki problem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #33435
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    Witam!
    Skuter jaki posiadam to barton energy 2t. Na blokadach jechał mi max 45km/h (czasami ledwo 40), więc kupiłem moduł odblokowany z allegro za 20zł (nie polecam na małych obrotach wskazówka od obrotów chodzi jak chce). Po wymianie modułu skuter jedzie na prostej tylko 55-60km/h(przy lekkim na chyleniu 65km/h i obroty ma wtedy 9k a na filmiku skuter ma 9k przy prędkosci 75km/h) http://www.youtube.com/watch?v=EW_47l7H_iU według tego filmiku powinien jechać 75km/h.
    Jak dam mu na full manetkę to jakby paliwo mi się kończyło skuter traci prędkość wtedy trzeba puścić manetkę i dodać gazu na 3/4 manetki. Wydaje mi się ze przy prędkości 60km/h silnik nierówno chodzi. Wie ktoś dlaczego tak się dzieje?
    Skuter ma przebieg 1450km blokada jest jeszcze na tłumiku i na filtrze powietrza ale nie zdejmowałem bo potem trudno wyregulować gaźnik.
    Z góry dzięki za pomoc

    #33445
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • 971Postów:

    Przy większych obrotach automatycznie wzrasta zużycie paliwa. Jak powiedziałeś A zmieniając moduł musisz wymówić kolejne litery alfabetu. Musisz pozbyć się zwężki w filtrze powietrza. Potem wyregulować gaźnik. Jak dalej będzie jemu brakowało siły to zmienić dysze w gaźniku na większe i kolejna jego regulacja. Ale mimo wszystko i tak jest nieźle.

    #33447
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    W 2T odblokowywanie zaczyna się od tłumika bo to właśnie ten element ma duże znaczenie w 2T. Wymiana dysz, wyciąganie zwężek bez odblokowanego tłumika moim zdaniem dużo nie da a nawet może zaszkodzić silnikowi oczywiście nie odrazu ale z czasem.

    #33477
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    A przy regulacji gaźnika wystarczy ustawić tą śrubka o mieszanki czy trzeba przestawić iglice?

    #33625
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    andrzej moim zdaniem pobaw się regulacja linki od gazu. ona steruje uniesieniem iglicy i przepustnicy jednocześnie. To znaczy im bardziej manetka odkręcona tym większe obroty i paliwa dostarczane jest więcej paliwa. Jeśli ją poluzujesz to nawet jak odkręcisz na full t6o iglica nie podniesie się na maksa i logicznie wtedy mniejsze obroty i może nie będzie dławić

    #33627
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    Pierwsze spróbuje wyregulować mieszankę i zobaczę czy coś da. Co ile km albo co jaki czas trzeba czyścić gaźnik? Czy blokada w filtrze powietrza i tłumiku bardzo blokuje skuter?

    #33848
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    Próbowałem ustawić mieszankę ale nic nie pomaga jest tak samo albo gorzej. Co proponujecie?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button