Wiekszy gaźnik w 50ccm i duszenie skutera

Witam czy większy gaźnik w skuterze 50ccm 4t może coś poprawić przy prędkości ? Gaznik prawdopodobnie jest od 80ccm.
Druga sprawa to gdy dodam mało gazu i szybko puszcze to skuter się dusi i czasami zgaśnie, co może być przyczyną ?

Edit. Jesli nie dodam mu gazu to zgaśnie

Młody, ogarnij się. Wątków pozakładałeś tutaj wiele, wiele całkiem bez sensu. Czego ty właściwie od innych tutaj oczekujesz? Garnek seria to i gaźnik seria, chińskie jest do chińskiego. Tuning? Nie, nie przy 49,5 ccm. Więc nie cuduj. :slight_smile:

Ok, a co do powiesz do duszenia się skutera jak dodam trochę gazu i puszcze ?

reguluj, zmienaj dysze i reguluj. do skutku

Przy seryjnej pojemności silnika 4T GY6 139 QMB czyli… 49,5 cm3, dysza główna (gwint M4) ma mieć wartość #82#85 (przy 72cm3 mus jest zaimplementować do gaziora… #90). Rozmowa tutaj o gaźnikach do 4T… fi 18 mm (Bassa, Metro City). Powyżej 80 cm3, dysza główna… #95 lub zmieniamy króciec, gaźnik na fi 24mm, filtr powietrza (taa, graty z dużego GY6 152 QMI). I czekamy… lata. Jakiś młody klasyk po takim tjunie kiedyś napisał: “Ciężko to ukopać w cholerę”. I dokładnie tak to jest, szczególnie poniżej 5 stopniaszy Celcjusza na dworzu.*** No dobra, popisali my się. Młody, filtr powietrza masz drożny? W Metro City siatki na dolocie już raczej nie było, ale w Bassach, a i owszem. Metalowa siatka, co to zalepiona brudem dnia kolejnego, uniemożliwia silnikowi oddychanie pełną piersią. Inaczej, filtr powietrza ma być drożny. Jest drożny? I od tego zacznijmy. To będzie… długi wątek. ;)))

Filtr był czyszczony, jeśli chodzi o siatkę co trzyma filtr to jest tam jakaś plastikowy