Waszym zdaniem najlepszy motorower 50cc do 5000zł

A dokładniej, chodzi mi o najważniejsze cechy motoroweru, wydajność, osiągi, cena itp. Jak narazie jestem zainteresowany Bartonem Fighter 50, jednak myślę, iż mogę kupić coś lepszego. Jestem nowicjuszem, więc będę wdzięczny za wszelką pomoc :)

Tak jak w opisie

Ja polecam junak 901 rs . Ładnie się prezentuje dobre osiągi niska awaryjność :}

Yamaha aerox, gilera runner, derbi gp1 - skutery wyższa półka

Te z Tesco, Biedronki i Żabki nie są złe, podobno najmniej awaryjne ze wszystkich.
Dużo, tanio, TESCO! Gwarancja najniższych cen!

Hindenburg napisał:

Te z Tesco, Biedronki i Żabki nie są złe, podobno najmniej awaryjne ze wszystkich.
Dużo, tanio, TESCO! Gwarancja najniższych cen!

normalny jesteś?

No przecież 90% ludzi kupuje skutery w promocji w marketach! Więc o co Ci chodzi? Widać są dobre skoro je kupują :-)
Sam niedawno na forum szukałeś pomocy i chciałeś kupić właśnie taki, nie pamiętasz? Mam Cię zacytować?

ale ja nie chciałem kupić z marketu!!!

no to chyba z tablicy.pl :-)

koleś wyjdź!

Przecież Ty na niczym jeszcze nie jeździsz, ciągle szukasz jakiegoś skuterka. Ciągle coś kombinujesz, a tu nagle na forum robisz za największego guru! Jak ludzi mają traktować Twoje rady poważnie, jak do wczoraj sam szukałeś bezawaryjnej, oszczędnej i na dodatek markowej maszyny za...500zł? Coś się od wczoraj zmieniło?
Nagle jesteś ekspertem od skuterów? W jednej chwili chwalisz chińszczyznę, za chwilę wyłącznie markowe drogie sprzęty. Co ty robisz na na tym forum? Dlaczego siejesz ferment, i powtarzasz jak papuga nie swoje opinie o sprzętach!
Może najpierw sam coś kup, a potem zacznij się wypowiadać ale tylko w temacie swojego posiadanego skuterka, ok?

a tak się składa że jeżdżę derbi gp1 a ten złom co chciałem kupić za 500zł to miał byc do jazdy po osiedlu, i powiem ci że nigdy nie tolerowałem chinoli!