Wasze foty na dzidach

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #289127
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Temat przeniesiony ze starego forum. Napisany przez użytkownika: ZebroS Dawajcie swoje fotki jak dzidujecie na waszych maszynach. MOŻNA KOMENTOWAC FOTY! 🙂

    #289128
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #289129
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tutaj coś ode mnie : Pozdro ❗ 😎

    #289130
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    moja skromna fota 😛

    #289131
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Pare fot z mojego drugiego w życiu treningu stuntu 😉


    [ Dodano: 2008-08-09, 16:39 ]
    Tu jeszcze pare fotek(mojego autorstwa 😎 ) z treningu ziomka odemnie z miasta






    #289132
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Daleko to chyba nie ujedziesz na koleś grzecho zmień kask. :573:

    #289133
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zebros napisał:

    Daleko to chyba nie ujedziesz na koleś

    no nie bo to dopiero poczłtki 😉

    #289134
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zebros, Czemu ma zmienić kask?

    #289135
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Bo wieś :mrgreen: Mi również wydaje się ze jakiś taki mało bezpieczny :-/

    #289136
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    excent napisał:

    Zebros, Czemu ma zmienić kask?

    Bo kaski open-face to najgorsze gówno jakie jest, a do tego wygląda jak z dupy, aaa bo to w końcu gówno, no no to się wyjaśniło. Mażo bezpieczny jest ten kask.

    #289137
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale w takim kasku duzo widac i ladnie się na kole lata 😀 . Dodam cos od siebie… http://img13.myimg.de/sssssssf82c1.jpg http://img13.myimg.de/ssss258939.jpg http://img13.myimg.de/sss36828f.jpg http://img13.myimg.de/ssss40c2bc.jpg Foty stare, ale nie ma kto zrobić nowych.

    #289138
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Gabi napisał:

    Ale w takim kasku duzo widac i ladnie się na kole lata .

    też mi się tak wydaje i chyba sobie taki kask kupie 🙂 Gabi długo jeździsz?

    #289139
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Roxem z 1,5 miesiąca. Teraz cyrcle cwicze, a gowno nie wychodzi ;<

    #289140
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na kole już całkiem dobrze umiem ale nie ma kto fot robić 🙁

    #289141
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wino masz przedłużke amortyzatora?

    #289142
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam, i dlatego z gazu na koło nie idzie. Jak by nie było to co start koło w górze by było

    #289143
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ahahahaha Wino ale masz poczucie humoru, nie pisz bajek bo nikt w to i tak nie uwieży. Nie kupujcie open-face’uw, już lepiej crosssowe!!

    #289144
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    W co nikt nie uwierzy ?? Ze na kolo leci ?? 😆

    [ Dodano: 2008-08-14, 00:48 ]
    żebro? jak by co 25 Koni robi swoje :mrgreen:

    #289145
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja się zgadzam z przedmowca. Jezdzilem 180ccm i dla mnie kosmos.

    #289146
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No tak bo jak masz przedłużke to ze świateł nie startuje na jednym, a bez przedłużki to na pewno taaak… Ahahaha alem się uśmiał.

    #289147
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Pare fot z dzisiejszego treningu: Pod koniec treningu udawało mi się przejechać 15-20m na kole.

    #289148
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na powyższych fotach widać moją DT 50 tuning 80 xDD 🙂 🙂

    #289149
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Krzychu_bws, gdzie kupiles nakolanniki

    #289150
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Gabi napisał:

    Krzychu_bws, gdzie kupiles nakolanniki

    Naokolanniki są moje xDD kupiłem je dawno na allegro. Niewiem czy są jeszcze takie. xD

    #289151
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #289152
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    co masz taka kwasna mine?:P hehe

    #289153
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    seba_zumico napisał:

    co masz taka kwasna mine?:

    Bo musiał jeździć bez kasku 🙄

    Gabi, zadnych crash?w nie maszł? nie boisz się o plastikiż? 😛

    #289154
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    corey93 Te same pytanie zadalem Gabiemu jak zobaczylem co on roobi bez crashow… Ale mi powiedzial ze ' nie ma czego ' :))

    Gabi Nastepnym razem wy u nas :PP

    #289155
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Walic plastiki.
    Nie popekaja, bo przecie ja go nie rzucam.
    A jak cos lekko nadpeknie to w zime i tak go maluje…

    #289156
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724




Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button