Wasz v max !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #147731 Reply
    kamil2055
    Użytkownik
    • 26
    • 128Postów:

    Witam nudzi mi się troszeczkę i mam takie pytanie jaki jest wasz v max skuter i co w nim siedzi podrasowanego ? U mnie v max na prostej 60/65 z górki 70 full seria ; )

    #147735 Reply
    Michał
    Użytkownik
    • 40
    • 280Postów:

    80 bez wiatru (full seria) ;P

    #147736 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Toros Fresco 4t

    Setup:

    Wariator Malossi Multivar – Rolki 7.0g
    Cylinder Airsal 80cc + Głowica wał itp. + Seryjna dysza 😀 = Spalanie 3l 😀

    Przebieg na tych czesciach: 600km

    Vmax 84kmh – Mierzone GPS

    #147740 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    Skuter Barton Orlando 2T

    silnik full seria
    rolki 4g
    sprężynki sprzęgła +1500
    skrócona tuleja na wariatorze o 2mm

    v max – nie mierzyłem GPS i dokładnie nie znam. wskazówka wychodzi poza skalę

    #147742 Reply
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • 501Postów:

    Mi się udało 75km mierzone gps tak to około 70km/gps skuter router bassa 2012 zmieniłem rolki na 4.75

    #147752 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Licznikowe 132 km/h. – GD250

    #147758 Reply
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Licznikowe 127km/h,GPS-em 118km/h.-X-max 125 i

    #147761 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    Licznikowe 130 km/h GPS 125 km/h MZ ETZ 250

    #147768 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    zipp quantum
    licznikowe 125km/h( mierzone autem bo skuterowy licznik nie ma takiej skali)
    Setup to silnik z piaggio x9, w chińskim skuterze po poważnych modyfikacjach.
    Spalanie od 3 do 3,7 a nawet 4 l na sto kilometrów zależnie od stylu jazdy

    #147774 Reply
    kamil2055
    Użytkownik
    • 26
    • 128Postów:

    To się zastanawiam czemu ja mam taki mały v max na full serii po prostej tylko 60/65 mierzone gps a skuter to router bassa 2012 raz mi się tylko udało osiągnąć 75 ale to góra była a silnik wył tak jakby miał wypaść z ramy ;d przebieg to 4tys

    #147786 Reply
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    Licznikowe 138, GPS 135 – Yamaha YZF R125

    #147788 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    kamil2055 masz normalny v max, zauważ że wszyscy co podali spory v max mają silniki od 125 do 250ccm, z 50ccm 4t więcej ciężko wycisnąć

    #147808 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Suzuki Hayabusa – Full seria – Vmax 306kmh

    #147818 Reply
    Radecki
    Uczestnik
    • 11
    • 34Postów:

    Moja Yamaha Majesty 125 ccm, na równej prostej 110 km/h, z górki 120 km/h, moja ulubiona średnia przelotowa 80 km/h. …i jak dla mnie w zupełności wystarczy 🙂
    Wcześniej miałem MZkę co wykręcała 160 km/h, potem Jawę 350 o podobnych osiągach, Kawasaki 500 co to dociągał do 180 km/h, a ostatnie Suzuki Bandit spokojnie mijało 210 km/h. Ale jak się przestraszyłem kiedyś jak mnie wyniosło na zakręcie na lewą stronę, tak sprzedałem Suzi i rozkoszuję się jazdą rekreacyjną 🙂

    #147852 Reply
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Quantumek a ta Twoja Hayka to ta na zdjęciu-avatarze Błahahahaha?!?!No ta to ze 350 idzie :)Błahahahaha….

    #147879 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • 98Postów:

    Jak jechałem chinolem swój max 65 to kumpel obok jechał 55
    a suzuki jeżdżę 75 maksymalnie ale jazda las tor + przyspieszenie ponad przeciętną wybaczam mu to.

    #147885 Reply
    silva21ify
    Użytkownik
    • 23
    • 76Postów:

    Moj chinol kiedy jade sam po prostej to 60-70km/h z gory zamyka i przekracza licznik (80-90) (bez zadnego tuningu) sciagnieta tylko blokada z gaznika 🙂

    #147923 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    @up Realne 65-70kmh z przepaści 😀

    #147925 Reply
    Krisoo
    Użytkownik
    • 2
    • 27Postów:

    Focus Lost Lagoon full seria ponad 30 na prostej (nie wiem dokładnie, bo mi ktoś zakosił licznik). Oczywiście rower 😀

    #147930 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    Ale najlepsze jest to że kiedyś jeszcze jak miałem skuter seryjny, to szwagier kupił zumico GR 500 czy (cos takiego) i jak porównywaliśmy vmax, przyspieszenie itp to zauważyłem że jak jechałem 30km/h to zumoco miał na liczniku 50km/h a jechaliśmy obok siebie z identyczną prędkością. I takim to sposobem niektóre liczniki tak oszukują że można na liczniku ujrzeć ponad 80km/h , i tak też szwagier twierdzi, że dziewięć dych idzie 🙂

    #147937 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Kymco Nexxon 80ccm – pod 90km/h
    Honda CBF125 125ccm – 130km/h
    Suzuki Bandit 600ccm – 230km/h – tyle odważyłem się przez chwilę jechać 🙂

    #147945 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Zongshen ZS50QT-4 (coś jak toros f16, bassa tylko z tarczą z przodu ) Licznikowe na prostej ponad 80 km/h realne 83 km/h z górki około 90 km/h realnych przy nieziemskich obrotach 😀
    SETUP : Cylinder WM motor 72 cc. Wariator WM + rolki 5.5 g + przełożenie seryjne 13/1

    #147968 Reply
    MEAS
    Użytkownik
    • 5
    • 63Postów:

    benekpe napisał:

    Kymco Nexxon 80ccm – pod 90km/h
    Honda CBF125 125ccm – 130km/h
    Suzuki Bandit 600ccm – 230km/h – tyle odważyłem się przez chwilę jechać 🙂

    benekpe jak ci się sprawowała honda cbf ? Były z nią jakieś problemy? Mam zamiar ją kupić i zbieram informację od posiadaczy.Dzięki 🙂

    #147972 Reply
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Chyba śniło ci się kolego że ha,ha ten Zongshen jechał ponad osiem dych…błahahahaha….to tyle nie idzie nawet jak tam psa goniczego wsadzisz….

    #147974 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Robertonos gdybyś doczytał do końca to byś zauważył pewnie że później napisałem że mam cylek 72 cc iitd. Mierzyłem z GPS – em licznik ma przeklamanie o 3-4 km/h. 😀 także ja się też zdziwiłem że takie małe coś a Tak leci 😉

    #147975 Reply
    Seiandin
    Uczestnik
    • 5
    • 100Postów:

    Kymco New Dink 200i z przepaści to 140 km będzie. Na prostej z delikatnie większym wiatrem do 117 km. Taka ciekawostka jechałem wczoraj do Torunia autostradą i spalanie wyszło 2.99, a wracałem normalną krajówką i wyszło 2.49. Może dlatego, że w drodze powrotnej był mniejszy wiatr niż do i jeździłem optymalną prędkością wracając do domu.

    #148186 Reply
    Radecki
    Uczestnik
    • 11
    • 34Postów:

    Suzuki Bandit z silnikiem 600 ccm nie osiągnie 230 km/h… 650-tka może dojść do 210-215 km/h, ale 230 km/h to już robota tylko dla Bandita 1200 ccm.

    #148195 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Inca street 50 2T seria (tylko tłok Meteor) – z wariatorem z dużym luzem na tulei i ze zdrowym silnikiem wychodziła poza skalę czyli 80 km/h – w rzeczywistości musiały to być 72 km/h (nawigacji GPS ani telefonu z owym cudem nie posiadam).

    #148219 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    kuba90876 za nic nie wieżę w twój vmax, zeszłego roku miałem taki silnik z setupem: cylek 90ccm, wariator malossi multivar rolki 8g bo na lżejszych jak ruszał to mu obrotomierza brakowało , dopiero na 8g trzymał 7tyś obr, króciec ssący i gaźnik 24mm, przekładnia 11/1, skuter na kołach 12 cali, a vmax mierzony gps po prostej drodze, nie pod wiatr, wynosił 84km/h a silnik przekraczał 9tyś obrotów

    #148232 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Jechałem skuterem Kuby ale tylko po parkingu więc nie mogę stwierdzić jak to z tym jest.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wasz v max !
Twoje informacje:




Back to top button