Wasz mod ma problem w wyborze cylindra.
- Ten temat ma 25 odpowiedzi, 1 odpowiedź, a ostatnio został zaktualizowany 11 years, 6 months temu przez
Anonim.
- AutorWpisy
-
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Głosować i pisać dlaczego tak a nie inaczej.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
S6 – bo mocniejszy 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Nie znam się za bardzo, ale kolega ma S6 i skuter ma bardzo dobre osiągi i jest z niego zadowolony.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
s6 bo mocniejszy i aluminiowy 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Ja jest za s6, choc sam mam małossiego ale wiadomo s6 mocniejszy i alu
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
S6 na prezydenta !
j.w. …
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
heheh coraz bardziej jestem przekonany do kupienia tego cylka ;D
Ale glosujcie dalej 😛
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
ja miałem obydwa 😛 i sadze ze jak dobrze dotrzez to bierz s6 taka moc przy małych pieniadzach 😛
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
A ja wybrał bym malossi ponieważ to jest malossi a Stage6 często robi złe odlewy cylków :-/ na ale malossi nei jest wcale taki słaby 😎 żeliwo można szlify robić 😛 chociaż Stage 6 kusi mocą i to że jest aluminiowy :->
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
wybierz ten różowy 😀 , a tak na poważnie słyszałem narzekania na stage 6, i w małossim można zrobić szlifa
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Adverion, wrona, wiesz to są ploty mieliście do czynienia z tym?? Ja miałem i cylinder jest super po 10tyś. gładź jest idealna tylko tłok i pierścionki wymienione 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
ja brałbym s6 większa moc no i krótkie docieranie jeżeli nie zawalisz 😉
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
siwy_fact do czynienia nie miałem ale ty miałeś tylko jeden cylinder więc może trafiłeś na ten dobry egzemplarz i to nie są plotył hmm ? 🙄
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
s6to wcale nie taka zła firma widocznie ktoś miał pecha i trafił na jeden nie dorobiony model i puścił to w internet i tak zostało. S6 to dobre cylindry 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
No ale nikt tu nie pisze że S6 to zła firma… szczerze mówiąc to jedna z moich ulubionych 😉 Tylko coś w tym musi być że nie raz wypuszczają „niedorobione cylki”
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
no ja tez bym bral stage6 🙂 ale można kazdy cylinder regenorowac nawet stage6 można nalozyc albo nowy nicasil lub zrobić tulejowanie cylindra czyli wsadzic zeliwno tuleje i będzie można robic szlify dodatkowo
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
ReKoRd napisał:
no ja tez bym bral stage6 🙂 ale można kazdy cylinder regenorowac nawet stage6 można nalozyc albo nowy nicasil lub zrobić tulejowanie cylindra czyli wsadzic zeliwno tuleje i będzie można robic szlify dodatkowo
i zapłacisz w chuj kasy jak nie masz znajomego co się tym zajmuje
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Zato mam znajmoego co składał kilka stage6 sport pro i smigały ładnie:D
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Więc ja myślę tak że z S6 mogą się zdarzyć takie egzemplarze niewypały i pewnie jeden głupek powiedział drugi powtórzył itd. i powstała plotka że jest ich więcej niż w rzeczywistości a tak an prawdę zdarza się może jeden na milion 🙄
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
S6 Alu 😉
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Jak na razie przewaga jest miażdżąca 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Borek02, bierz stage6 i mnie nie denerwuj 😀 🙄 😎
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Heh moze wezme moze nie 😀 Wyniki za 5 dni czyli za tyle czasu zdecyduje:D
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
ale ci powiem jakiego bys nie wziol z tych 2 cylindrów to i tak ogień będzie 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
A ja Ci powiem ze będzie stage6 jak się nie trafi nic innego 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 719
Ja glosuje na s6 bo sam mialem ten cylinder tyle ze pojemnosc 50cc i powiem ze nie ma nic lepszego do katowania jak cylindry aluminiowe, chlodzenie zajebiaszcze zywotnosc masakryczna i po wielu miesiącach katowania brak jakich kolwiek oznak zuzycia cylinra poza slabym tlokiem antheny który wiadomo pozniej się zmienia na vertexa 😀
-
- AutorWpisy