Wario

Witam , mam taki dylemat, czy coś się może stać jeżeli dokręce wariator, bardzo mocno ?? Bo ostatnio tak mi tata dokręcił , że na talerzu od zewnątrznej wyrobićo się od tulei, więc dlatego szukam przyczyn ! A i jak dokręciliśmy tak mocno to gwiazda na wielotrybie wyrobiła strasznie się na tym wentylatorze !

najlepiej przykręć tak, żeby klucz dawałci lekki opór :slight_smile: potem śruba sama się “dokręci” od się odśrodkowej czy dośrodkowej :stuck_out_tongue: juz nie pamiętam niezabardzo rozumiem o co Ci chodzić/ jak za mocno dokręcisz to na pewno możesz rozwalić gwint, a jeśli używasz blokady tłoka to może przedziurawisz tłok

Używam blokady wariatora :smiley: Troche mało w tym prawdy bo wariator się kręci w prawo a zakręca się też prawo , więc jaka siła ?

ApriliaRally, wariator kręci się w lewo

ale chyba raczej się nie dokręca samo, bo ja raz wydawało mi się, że mocno zakręciłem śruby, a w czasie jazdy się odkręcisza :-/

Racja, kręci się lewo. Mi też się tak zdarzażo. To są efekty wibracji ?

śruba ma prawy gwint czyli się dokr?ca.

Mi się nigdy nie zdarzyćo żeby wariator się odkręcisz a wcale mocno nie dokr?cam

Mi się odkrecil wariator jak mi gwint na wale puscil w czasie jazdy xD

mi się normalnie po 1km odkręciszo, zjechało trochę wieloklina na wale, ?opatki się trochę powyginaży na talerzu i star?y się deczko te złbki na ślimaku :-/