WARIO

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Mateusz Mateusz 3 lata, 5 miesiące temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #628384 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mateusz
    Mateusz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam!
    #1 Jest jakiś sens zmieniać fabryczny wariator ??? NP na taki ?
    http://allegro.pl/tuning-sportowy-wariator-chinski-skuter-4t-4-suw-i4752884099.html

    # Ma jakiś sens zmiana sprężyny sprzęgła a jak to na jaką??

    #3 I jeszcze jedno pytanie jak to jest z tymi rolkami ?
    Cięższe to V-max czy start ?
    i jak jest z tymi sprężynkami, co która robi ?

  • #628385 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 735

    po pierwsze: W CZYM zmieniać.
    Po drugie – wariator WM może z racji na swój kształt poprawić charakterystykę lub ją totalnie skopać (zależy na jaką partie trafisz) a do tego one się potrafią rozpadać bo są często marnie wykonane. Niektóre 4T miały wariatory mniejsze niż by mogły mieć (tak jakby coś w rodzaju blokady/ograniczenia) i czasem taki większy (zmieniony czasem razem z paskiem) da potencjalnie większą prędkość – jeżeli silnik da rade
    A co do reszty – poczytaj jakiś DUŻY tekst o regulacji napędu, zrozum na czym to polega – bo tu nie ma prostych odpowiedzi. To sprawa wielu zmiennych: mocy, wagi, potrzeb, możliwości..itd

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
  • #628398 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mateusz
    Mateusz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Zmieniał bym w chińskim skuterze 4t 70 ccm

  • #628401 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 735

    czyli masz skuter marki „chiński skuter 70cm”. Tak, to bardzo wyczerpująca informacja.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
  • #628402 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mateusz
    Mateusz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Toros f16 z zmienionym cylindrem na 70 i gaźnik trochę większy.

Odpowiedz do: WARIO
Informacje o Tobie:




Back to top button