Wariator Top Racing SV1 a podkładki - pytanie

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #306787 Reply
    sajo000
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 3
    • Postów: 8

    Na schemacie dołączonym do wariatora jedna nakładka jest za wariatorem, przy uszczelniaczu wału, a druga przed – między wariatorem a przeciwtalerzem. Obydwie są tej samej grubości. Czy te nakładki są konieczne? Nie zniszczę niczego wkładając wariator bez ww. podkładek?

    #306794 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 321
    • Postów: 21 376

    a w jakim silniku?
    podkładki są do regulacji osadzenia elementów na wale – potrzebujesz to używasz. u mnie w 2T np po sprzęgle jednokierunkowym miałem od razu wariator i było dobrze a jak zmieniłem korektor z tyłu to musiałem na tuleje wariatora przed przeciwtalerz dołożyć podkładkę bo mi wieniec rozrusznika nie łapał tych ząbków na podkładce przeciwtalerza

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #306808 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • Postów: 772
    • Postów: 817

    Mam ten sam wariator od prawie roku. U siebie podkładkę założyłem dopiero gdy kupiłem pas szerszy o 0,3mm, musiałem podłożyć jedną, bo pas nie schodził mi na sam dół wariatora i był przymulony przy ruszaniu.
    .
    PS: prawie rok i nie ma śladu zużycia na powierzchni wariatora – to na plus. Na minus – dołączone do zestawu rolki starły się (płaskie powierzchnie na dwóch sztukach) po 8 miesiącach 🙁 i wymiana na nowe.

    #306829 Reply
    sajo000
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 3
    • Postów: 8

    Rano założyłem wariator, choć z małymi problemami – tylna pokrywka od wariatora miała minimalnie za małą średnicę otworu i nie chciała wejść na wał. Na szczęście uporałem się z tym problemem, wpakowałem rolki 6g, bez nakładek (bok założonego paska na równi z końcem tulei) i po przejażdżce jestem zachwycony. Bzyk startuje z dużo niższych obrotów, wcale nie muli na starcie mimo dość ciężkich rolek, silnik dużo ciszej chodzi (największa zaleta!), no i rozpędził się do 60 km/h (10 więcej w porównaniu z poprzednim, fabrycznym wariatorem). Wariator godny swojej ceny. Nie wiem tylko czy można na SV1 użyć paska kewlarowego i dlatego na razie jeżdżę na starym, chińskim. Dzięki za pomoc.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Wariator Top Racing SV1 a podkładki - pytanie
Twoje informacje:




Back to top button