Wariator, sprzęgło.

Wiem, że było multum tematów tego typu.
Mianowicie, czuję, że znów mi pasek siada, po bardzo krótkim czasie. W sprzęgle zamontowane wszystko czerwone, nie da się ścisnąć ręcznie lecz myślę, że wina leży w wario bo lata na lewo i prawo XD.
Wombat, poleć jakiś dobry, nie za drogi wariator do 12-13cali, 43cm pokrywa, plx.

To nie chodzi o 12-13 cali tylko o to jaki masz wał 13 mm czy 16 mm jaki pierd marka rok silnik ? wał był zmieniany ? jaka pojemność ? To że lata jak psu jaja to wyj…a tuleja wariatora kolejną przyczyną może być korektor momentu obrotowego czyli cała tylna część bez sprzęgła i dzwonu. A to że masz wszystko na czerwono w dodatku jeśli to seria to gratuluje :slight_smile:
Top racing SV1 cena jakość chyba najlepsza. Jeździłem na nim w 4t zrobiłem 10K wszystko było ok. obecnie w 2T Stage6 Sport Pro. Też jest ok.

Polecam top racinga sv1 :wink:

Też jeździłem na SV1 i złego słowa nie powiem. Fakt, że z rolkami trzeba było pokombinować ale to normalne. Ogólnie wariator spisywał się świetnie, zero zużycia, przeleciałem na nim jakieś 6000 km. Niestety skuter już sprzedałem, a wariator SV1 i cały komplet do niego (tulejka, podkładki, 3 kpl. rolek) mi został.
Gdyby był ktoś chętny, wystawię go na Allegro.

PS: poza tym pozostało mi z napędu sprzęgło (TEC EvoRacing regulowane, praktycznie nie używane) i dzwon (TEC WingBell) po przebiegu nie całego 1000 km. Chętni - pisać.

kupilem top racing. na wariatorze jest lekki, malutki zarys, praktycznie niewyczuwalny palcem, chyba nie zaszkodzi?

ma znaczenie czy uszczelkę przedłużająca wrzuce za wariatorem czy przed? na instrukcji piszę, że zależnie od tego jaki chcę efekt lecz nie wiem jaka jest różnica pomiędzy nimi

zależy jak się schodzą talerze wariatora na dole - jak za mocno to miedzy nie

od razu czuć, że skuterowi się podoba wariatorek. ogólnie to był mały problem bo tulejka jest dłuższa niż chińskie i mi łapało kopkę przy odpalaniu przez co się blokował cały układ ale dałem podkładki pod pokrywę i śmiga.

meh, obroty za wysokie. wrzuciłem rolki 6,5g. lepiej dać z 8g czy miększe sprężyny w sprzęgle?

dalem 9g a i tak sie wkreca wysoko… Dac mu z 11 czy sprezyny z hard na medium?

na kiego grzyba ci sprężyna HARD? to dragster o mocy 34KM?