Wariator, sprzęgło.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #637824 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    Wiem, że było multum tematów tego typu.
    Mianowicie, czuję, że znów mi pasek siada, po bardzo krótkim czasie. W sprzęgle zamontowane wszystko czerwone, nie da się ścisnąć ręcznie lecz myślę, że wina leży w wario bo lata na lewo i prawo XD.
    Wombat, poleć jakiś dobry, nie za drogi wariator do 12-13cali, 43cm pokrywa, plx.

    #637826 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 329
    • Postów: 367

    To nie chodzi o 12-13 cali tylko o to jaki masz wał 13 mm czy 16 mm jaki pierd marka rok silnik ? wał był zmieniany ? jaka pojemność ? To że lata jak psu jaja to wyj…a tuleja wariatora kolejną przyczyną może być korektor momentu obrotowego czyli cała tylna część bez sprzęgła i dzwonu. A to że masz wszystko na czerwono w dodatku jeśli to seria to gratuluje 🙂
    Top racing SV1 cena jakość chyba najlepsza. Jeździłem na nim w 4t zrobiłem 10K wszystko było ok. obecnie w 2T Stage6 Sport Pro. Też jest ok.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #637830 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 388
    • Postów: 391

    Polecam top racinga sv1 😉

    #637834 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • Postów: 772
    • Postów: 817

    Też jeździłem na SV1 i złego słowa nie powiem. Fakt, że z rolkami trzeba było pokombinować ale to normalne. Ogólnie wariator spisywał się świetnie, zero zużycia, przeleciałem na nim jakieś 6000 km. Niestety skuter już sprzedałem, a wariator SV1 i cały komplet do niego (tulejka, podkładki, 3 kpl. rolek) mi został.
    Gdyby był ktoś chętny, wystawię go na Allegro.

    PS: poza tym pozostało mi z napędu sprzęgło (TEC EvoRacing regulowane, praktycznie nie używane) i dzwon (TEC WingBell) po przebiegu nie całego 1000 km. Chętni – pisać.

    #637951 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    kupilem top racing. na wariatorze jest lekki, malutki zarys, praktycznie niewyczuwalny palcem, chyba nie zaszkodzi?

    #638185 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    ma znaczenie czy uszczelkę przedłużająca wrzuce za wariatorem czy przed? na instrukcji piszę, że zależnie od tego jaki chcę efekt lecz nie wiem jaka jest różnica pomiędzy nimi

    #638186 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    zależy jak się schodzą talerze wariatora na dole – jak za mocno to miedzy nie

    #638189 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    od razu czuć, że skuterowi się podoba wariatorek. ogólnie to był mały problem bo tulejka jest dłuższa niż chińskie i mi łapało kopkę przy odpalaniu przez co się blokował cały układ ale dałem podkładki pod pokrywę i śmiga.

    #638194 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    meh, obroty za wysokie. wrzuciłem rolki 6,5g. lepiej dać z 8g czy miększe sprężyny w sprzęgle?

    #638332 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    dalem 9g a i tak sie wkreca wysoko.. Dac mu z 11 czy sprezyny z hard na medium?

    #638335 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    na kiego grzyba ci sprężyna HARD? to dragster o mocy 34KM?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wariator, sprzęgło.
Twoje informacje:




Back to top button