Wariator, rolki.

Witam.
Koledzy zmieniłem rolki i wariator.Założyłem rolki 5gr i skuter strasznie muli czuć że pasek się ślizga.
Przy rolkach 4g jest podobnie w starych rolkach nie było takiego objawu.
Po zdjęciu obudowy widać że pasek przy dodaniu gazu strasznie lata i dlatego się ślizga.
Proszę co zrobić żeby objaw ustąpił

Skoro pasek lata, to masz za lekkie rolki na wariatorze. Daj takie, jakie masz w oryginale.

Koledzy problem dalej mam.
Rolki 4,5g takie jak były prędkość którą osiągam z wielkim trudem 40km .Pasek ,sprzęgło nowe.

tu jest tyle znaków zapytania o których nie wspomniałes słowem że az sie nie chce pisać..
po pierwsze - co to za sprzęt
po drugie - czy wsadziłeś identyczny wariator jak był czy inny? jak inny to z regulacją startujesz od zera a waga seryjnych rolek przestała mieć znaczenie w innym wariatorze
po trzecie - pasek "jakikolwiek" czy identyczny jak był (szerokość, długość)?

Mamy sobie to wszystko zgadnąć a potem jeszcze doradzić z sensem?
Prawda ogólna, zakładając że wszystko masz sprawne i się nie zacina (korektor, wariator) to silnik wyje a nie jedzie wtedy kiedy:
- pasek jest za wąski
- centralna jest za twarda w stosunku do zbyt lekkich rolek
- ślizga się sprzęgło

maźnij sobie kreche flamastrem na wariatorze i korektorze od środka do krawędzi , przejedź sie i zobacz ile tej kreski ci pasek pozacierał. dowiesz sie co robi pasek. Albo odpal go bez pokrywy na centralnej nóżce z kołem w górze - tylko tego akurat nie polecam bo czasami podparcie wałka tylnej osi jest w pokrywie (łożysko). Chyba że nie ma - to wtedy można do oporu