Wariator, rolki.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #193580 Reply
    bzykumarek
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    Witam.
    Koledzy zmieniłem rolki i wariator.Założyłem rolki 5gr i skuter strasznie muli czuć że pasek się ślizga.
    Przy rolkach 4g jest podobnie w starych rolkach nie było takiego objawu.
    Po zdjęciu obudowy widać że pasek przy dodaniu gazu strasznie lata i dlatego się ślizga.
    Proszę co zrobić żeby objaw ustąpił

    #193595 Reply
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 529
    • Postów: 538

    Skoro pasek lata, to masz za lekkie rolki na wariatorze. Daj takie, jakie masz w oryginale.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #193903 Reply
    bzykumarek
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    Koledzy problem dalej mam.
    Rolki 4,5g takie jak były prędkość którą osiągam z wielkim trudem 40km .Pasek ,sprzęgło nowe.

    #193906 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 380
    • Postów: 21 435

    tu jest tyle znaków zapytania o których nie wspomniałes słowem że az sie nie chce pisać..
    po pierwsze – co to za sprzęt
    po drugie – czy wsadziłeś identyczny wariator jak był czy inny? jak inny to z regulacją startujesz od zera a waga seryjnych rolek przestała mieć znaczenie w innym wariatorze
    po trzecie – pasek „jakikolwiek” czy identyczny jak był (szerokość, długość)?

    Mamy sobie to wszystko zgadnąć a potem jeszcze doradzić z sensem?
    Prawda ogólna, zakładając że wszystko masz sprawne i się nie zacina (korektor, wariator) to silnik wyje a nie jedzie wtedy kiedy:
    – pasek jest za wąski
    – centralna jest za twarda w stosunku do zbyt lekkich rolek
    – ślizga się sprzęgło

    maźnij sobie kreche flamastrem na wariatorze i korektorze od środka do krawędzi , przejedź sie i zobacz ile tej kreski ci pasek pozacierał. dowiesz sie co robi pasek. Albo odpal go bez pokrywy na centralnej nóżce z kołem w górze – tylko tego akurat nie polecam bo czasami podparcie wałka tylnej osi jest w pokrywie (łożysko). Chyba że nie ma – to wtedy można do oporu

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Wariator, rolki.
Twoje informacje:




Back to top button