Sym Jet Euro – problem z wariatorem.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Sym Jet Euro – problem z wariatorem.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe eadem eadem 4 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #167648
    Zdjęcie profilowe ziomek1
    ziomek1
    Użytkownik
    • Postów: 556

    Witam!
    mam problem z wariatorem w skuterze sym jet euro x, chodzi o to że skuter jest 100% seria włożyłem rolki 7g i ściągnąłem blokade a skuter ma muła do 50 potem go puszcza i jedzie tylko 60, co jest nie tek?? możliwe że coś źle złożyłem?? bardzo proszę o pomoc

    #167684
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Rolki zmienia się tylko w przypadku zmiany cylindra lub wariatora.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #167695
    Zdjęcie profilowe ziomek1
    ziomek1
    Użytkownik
    • Postów: 556

    no ale stare były zjechane

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka RSX 125

    Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.
    #167741
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Więc trzeba było wymienić na tą samą wagę. Dałeś zbyt ciężkie rolki i przeciw talerze wariatora za szybko się schodzą przesuwając pasek napędowy na najwyższe położenie.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #167797
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 328

    Deep_Nothing… napisał:

    Więc trzeba było wymienić na tą samą wagę. Dałeś zbyt ciężkie rolki i przeciw talerze wariatora za szybko się schodzą przesuwając pasek napędowy na najwyższe położenie.

    Właśnie jest dokładnie odwrotnie – cięższe rolki ciężej się rozkręcają (siła odśrodkowa) i talerze zwierają tym wolniej, niż na rolkach lekkich. 7g dla seryjnego silnika 50cc to za dużo (no chyba, że miałbyś wyczynowy cylinder, wydech i gaźnik). 5,5g to będzie optimum
    Do autora: upewnij się, że masz zdjęte wszystkie blokady i zrobioną regulację gaźnika.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie