Wariator i ssanie oleju - chińczyk.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #165840
    Przemysław Szymon Kmieciak
    Użytkownik
    • Postów: 22

    witam mam takie pytanie ostatnio probowalem odkrecic wariator w celu zdjecia blokady lecz mi sie to nie udalo ale poczulem jak wal chodzi na boki (patrzac od stony przodu skutera ) czy tak ma byc? dzisiaj spotrzeglem ze niemam oleju a 1.5tys km temu wymienialem olej wlalem 1l oleju a dzis po sprawdzeniu bagnetem mialem go suchego i musialem wlac 800ml oleju silnik jest suchy czy po tylu km jest to realne zeby wypil mi skuterek tyle oleju? czy lepiej z tym sie udac do mechanika? i od paru dni slysze przy wolnych obrotach calkiem inny dzwiek pracy silnika brzmi on jak 125ccm skuter w czym tkwi problem >

    #165841
    zbeloxer
    Użytkownik
    • Postów: 135

    no to oddaj do mechanika …

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #165844
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Litr oleju na 2 tys km to raczej nie jest normalne. Chyba, że gdzieś Ci cieknie. Proponuję do serwisu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button