Wariator – który wybrać?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Wariator – który wybrać?

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Rider Rider 1 lat, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #656526
    Zdjęcie profilowe Cinek
    Cinek
    Użytkownik
    • Postów: 102

    Witam, czy jest sens kupowania wariatora tuning który podobno jest lepszy A kosztuje 44 zł, lub jakiś sportowy wariator,czy może lepiej kupić zwykły oryginalny wariator za 23zł
    Wariator tuning https://allegro.pl/oferta/wariator-do-skuterow-4t-tuning-romet-zipp-router-7039930757

    Zwykły oryginalny wariator
    https://allegro.pl/oferta/wariator-komplet-skuter-4t-rolki-tuning-router-7299483456

    Wariator sportowy
    https://allegro.pl/oferta/oryginalny-wariator-sportowy-skuter-4t-chinski-gy6-6043136057?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=MzM5YjQ2YTAtYjg0OS00ZjAwLTk2YjktNjBhMmZlZWU1YjBmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=6e1e5ca1-a302-4d73-bb82-5094d885bb5e

    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 4 miesiące temu przezZdjęcie profilowe Cinek Cinek.
    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 4 miesiące temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 4 miesiące temu przezZdjęcie profilowe Cinek Cinek.
    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 4 miesiące temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    #656529
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 928

    dobry wariator nie kosztuje ani 23 ani 44zł. To wszystko co pokazujesz to najtańsze chinole o bliżej niezbadanej jakości w danej partii towaru. Na wariatorach WM to już tyle psów powieszono że głowa mała.

    Najtańszy z sensownych to Top Racing, droższe to Stage6 SportPro albo Malossi Multivar.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #656533
    Zdjęcie profilowe Cinek
    Cinek
    Użytkownik
    • Postów: 102

    Raczej wariatora za 150 zł nie będę kupował bo bym musiał kupić też sprzęgło jakieś sportowe. Tylko pytanie do powyższych wariatorów czy opłaca się kupować jakiś wariator tuning, sportowy albo zwykły ?

    #656537
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 928

    nie rozumiem dlaczego do wariatora musisz dokupować sprzęgło? sprzęgło to sie zmienia wtedy jak ci moc wzrasta na tyle że seryjne nie przenosi lub sie przegrzewa. Wzrosła ci na tyle moc?

    Tego nie rozumiem:

    Tylko pytanie do powyższych wariatorów czy opłaca się kupować jakiś wariator tuning, sportowy albo zwykły

    Wariator do wariatorów?
    Słuchaj – tuning jaki kombinujesz ma na celu poprawę osiągów. Wiec z założenia bedzie to w 99% przypadków droższe niż seryjne części. Skoro ci żal 150zł na lepszy wariator to w zasadzie skończyłeś zanim zaczałes. Kup sobie tego wypasionego WM za 44zł i „modyfikuj” swoje osiągi. Co to da? Tyle co nic ale zaoszczędzisz 100zł.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #656564
    Zdjęcie profilowe Nortos
    Nortos
    Użytkownik
    • Postów: 379

    kupuj top racing sv1 zamiast chińczyków, akurat w kwestii wariatora nie warto oszczędzać bo chińskie strasznie szybko siadają i zrywaja paski. wiem z doświadczenia, po zmianie na sv1 – zero problemów z paskiem.

    Router Grande 50/90
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #656583
    Zdjęcie profilowe Spider
    Spider
    Użytkownik
    • Postów: 150

    Łoo, znowu… Gy6 139 qmb. Tuleja wariatora WM ma (miała) 58 mm, zamiast standardowych 58,5 mm. Tutaj leży problem mielenia pasków napędowych o bendiks rozrusznika na pełnym… Pika-Czu. Finał. * Seria jest do serii 49,5 cm3 (tak, chińskie i jest do chińskiego, więc nie widzę tutaj żadnego problemu). Natomiast po zwiększeniu pojemności na 72 cm3 (garnek, głowica, dysza główna) może mieć to sens (tzw. sportowy wariator… uspokaja pracę silnika, który ma więcej ^pary^). Wariator WM, tuleja seria, blacha oporowa seria. Sprzęgło WM. Pas napędowy seria. I to działa prawidłowo. Można, można. Ave.

    Eee. 😛
    #656585
    Zdjęcie profilowe Rider
    Rider
    Użytkownik
    • Postów: 391

    A to nie jest przypadkiem tak , że te wariatory od WM pękają ? Coś tak słyszałem ale nie mogę tego w 100% potwierdzić 😉 . Jeśli chodzi o mnie to ja podtrzymuję opinię kolegi Nortosa … Kupuj Top Racinga 🙂

    Gerard Furmanek
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie