Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #266953 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam Czy po zmontowaniu silnika tzn. założeniu nowego wału, łożysk i uszczelniaczy wał powinien się luźno obracać czy ma prawo na początku chodzić trochę ciężej niż normalnie?

    #266954 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Na początku chodzi ciężko Gdy odpalisz skuter pierwszy raz, to wał się wycentruje i będzie już potem normalnie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #266955 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Pierwsze sekundy mogę był takie, że będziesz musiał utrzymywać wolne obroty silnika manetką później to przejdzie. zazwyczaj jak silnik dostanie trochę temperatury.

    #266956 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak zmienisz wałto się bendzie kręcil ciężej ale to normalne ale jak silnik pochodzi trochę na wolnych obrotach to bendzie wszystko ok

    #266957 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak zakładam nowe łożyska to po skręceniu karterów miałem coś takiego że wałjak by przycieło ale załatwiłem to tak że drewnianym młotkiem pare razy przywitałem go z obu stron i wszystko wrócićo do normy…jeżdże do dziś wiec chyba dobrze 😆

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #266958 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wałjakby przycie?o

    to normalne, ze po założeniu połówek wychodzi ciężej lub się zacina. Po złożeniu całołci i odpaleniu wszystko wraca do normy.

    drewnianym młotkiem pare razy przywitałem go z obu stron

    jak ty nie rozpier** tak wału?? 😆 normalnie to korbowody się gną od tego, albo łożysko igiełkowe dostaje po dup**

    #266959 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli po złożeniu silnika nie walić przez drewienko,A po odpalenie trzeba utrzymywać wolne obroty bo gaśnie?

    #266960 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Mam takie coś że złożyłem silnik i wałmi się tak opornie kręci żeby nim zakręcić musiałem założyć przeciw talerz wariatora, czy aby na pewno jesteście pewni że to jest normalne zjawisko? 2. Czy po złożeniu silnika trzeba wyśrodkowałć sprawdzać szczelinomierzem czy ma równe odstąpy od prawego i lewego karteru?

    #266961 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Mam takie coś że złożyłem silnik i wałmi się tak opornie kręci żeby nim zakręcić musiałem założyć przeciw talerz wariatora, czy aby na pewno jesteście pewni że to jest normalne zjawisko?

    tak

    2. Czy po złożeniu silnika trzeba wyśrodkować sprawdzać szczelinomierzem czy ma równe odstąpy od prawego i lewego karteru?

    sam się wycentruje po odpaleniu … właśnie dlatego ciężej chodzi po złożeniu

    #266962 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    corey93 napisał:

    BoniuPL89 napisał:

    2. Czy po złożeniu silnika trzeba wyśrodkować sprawdzać szczelinomierzem czy ma równe odstępy od prawego i lewego karteru?

    sam się wycentruje po odpaleniu … właśnie dlatego ciężej chodzi po złożeniu

    Ja wyśrodkowałem wał ręcznie (szczelinomierzem) i nie mam żadnych problemów z jego przekręceniem… Więc jeśli to możliwe to wyśrodkowywujcie waży podczas składania.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
Odpowiedz do: Wał
Informacje o Tobie: