Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #266953

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam Czy po zmontowaniu silnika tzn. założeniu nowego wału, łożysk i uszczelniaczy wał powinien się luźno obracać czy ma prawo na początku chodzić trochę ciężej niż normalnie?

    #266954

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Na początku chodzi ciężko Gdy odpalisz skuter pierwszy raz, to wał się wycentruje i będzie już potem normalnie.

    #266955

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Pierwsze sekundy mogę był takie, że będziesz musiał utrzymywać wolne obroty silnika manetką później to przejdzie. zazwyczaj jak silnik dostanie trochę temperatury.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #266956

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak zmienisz wałto się bendzie kręcil ciężej ale to normalne ale jak silnik pochodzi trochę na wolnych obrotach to bendzie wszystko ok

    #266957

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak zakładam nowe łożyska to po skręceniu karterów miałem coś takiego że wałjak by przycieło ale załatwiłem to tak że drewnianym młotkiem pare razy przywitałem go z obu stron i wszystko wrócićo do normy…jeżdże do dziś wiec chyba dobrze 😆

    #266958

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wałjakby przycie?o

    to normalne, ze po założeniu połówek wychodzi ciężej lub się zacina. Po złożeniu całołci i odpaleniu wszystko wraca do normy.

    drewnianym młotkiem pare razy przywitałem go z obu stron

    jak ty nie rozpier** tak wału?? 😆 normalnie to korbowody się gną od tego, albo łożysko igiełkowe dostaje po dup**

    #266959

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli po złożeniu silnika nie walić przez drewienko,A po odpalenie trzeba utrzymywać wolne obroty bo gaśnie?

    #266960

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Mam takie coś że złożyłem silnik i wałmi się tak opornie kręci żeby nim zakręcić musiałem założyć przeciw talerz wariatora, czy aby na pewno jesteście pewni że to jest normalne zjawisko? 2. Czy po złożeniu silnika trzeba wyśrodkowałć sprawdzać szczelinomierzem czy ma równe odstąpy od prawego i lewego karteru?

    #266961

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Mam takie coś że złożyłem silnik i wałmi się tak opornie kręci żeby nim zakręcić musiałem założyć przeciw talerz wariatora, czy aby na pewno jesteście pewni że to jest normalne zjawisko?

    tak

    2. Czy po złożeniu silnika trzeba wyśrodkować sprawdzać szczelinomierzem czy ma równe odstąpy od prawego i lewego karteru?

    sam się wycentruje po odpaleniu … właśnie dlatego ciężej chodzi po złożeniu

    #266962

    Anonimowy
    • Postów: 0

    corey93 napisał:

    BoniuPL89 napisał:

    2. Czy po złożeniu silnika trzeba wyśrodkować sprawdzać szczelinomierzem czy ma równe odstępy od prawego i lewego karteru?

    sam się wycentruje po odpaleniu … właśnie dlatego ciężej chodzi po złożeniu

    Ja wyśrodkowałem wał ręcznie (szczelinomierzem) i nie mam żadnych problemów z jego przekręceniem… Więc jeśli to możliwe to wyśrodkowywujcie waży podczas składania.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie