V/max w Ferro 901

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery V/max w Ferro 901

Tagi: , ,

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe wielgo755 wielgo755 6 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #108087
    Zdjęcie profilowe pawel74aa
    pawel74aa
    Użytkownik
    • Postów: 77

    Witam.
    Posiadam motorower o pojemnosci 72 ccm 4 suwowy zdjęte wszystkie blokady i na prostej leci mi maksymalnie 60-65 km/h, a chciałbym żeby leciał chociaż te 80. wymieniłem w nim moduł na odblokowany ( nic nie pomogło ) i cylinder na 80. Co muszę wymienić żeby leciał te marne 80 km/h? Tylko nie piszcie ze cały silnik itp, chodzi mi o drobnostki typu dysza , filtr itp. PROSZĘ O POMOC

    #108099
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Zębatkę zdawczą większą o kilka zębów – tak samo jak w rowerze – zmień przełożenie na większą prędkość. Miałem kiedyś Kymco Nexxona i wtedy po zmianie zębatki leciał spokojnie 90km/h…oczywiście przy tuningu do 80ccm… Tylko że Kymco ma silnik Hondy, i miał na tyle zapasu mocy, że poradził sobie z większą zębatką. Nie wiem jak będzie w Twoim przypadku… Taka zębatka to niewielki wydatek…

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #108101
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    benekpe napisał:

    Zębatkę zdawczą większą o kilka zębów – tak samo jak w rowerze – zmień przełożenie na większą prędkość. Miałem kiedyś Kymco Nexxona i wtedy po zmianie zębatki leciał spokojnie 90km/h…oczywiście przy tuningu do 80cm3…

    do 139fmb są cylindry 80 ?

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #108102
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Tak… Poczytaj wątek o tuningu Kymco Nexxona…

    http://www.superskuter.com.pl/zestaw-cylinder-80cc-chopper-king-atv-racing-bee-wersja-p-1318.html?osCsid=2e177d4744153a14390a102dee64e432

    Lepiej dołożyć parę groszy i kupić lepszej jakości zestaw „A”… Nexxon na tym zestawie śmiga bezproblemowo – 90km/h to pikuś dla tego motorka…

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #108104
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    a jednak nie ,to jest 72cc 😉 47mm średnicy

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #108105
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Zapewne ty wiesz lepiej od producenta… 🙂

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #108184
    Zdjęcie profilowe Grzesio85
    Grzesio85
    Użytkownik
    • Postów: 42

    benekpe napisał:

    Zapewne ty wiesz lepiej od producenta… 🙂

    Cylinder 80ccm to taki chwyt marketingowy, konsumenta oszukasz – matematyki nie oszukasz, średnica nominalna tłoka to 47 mm więc wychodzi 72 cm3 pojemności.

    #108185
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    no i co, ze tlok 47mm a jezeli bedzie wiekszy skok co teoretycznie przy seryjnym wale jest nie mozliwe.

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #108200
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    DooOminO napisał:

    no i co, ze tlok 47mm a jezeli bedzie wiekszy skok co teoretycznie przy seryjnym wale jest nie mozliwe.

    to jest oczywiste,ale moja odpowiedź dotyczyła silnika z seryjnym wałem 😉 czyli skoku tłoka ok 40mm

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #108207
    Zdjęcie profilowe pawel74aa
    pawel74aa
    Użytkownik
    • Postów: 77

    Zębatka jest dobra 41 z.. Jakieś inne rady ma ktoś ? może filtr? czy tam dysza.?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie