V/max w Ferro 901

Tagi: , ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #108087
    pawel74aa
    Użytkownik
    • Postów: 77

    Witam.
    Posiadam motorower o pojemnosci 72 ccm 4 suwowy zdjęte wszystkie blokady i na prostej leci mi maksymalnie 60-65 km/h, a chciałbym żeby leciał chociaż te 80. wymieniłem w nim moduł na odblokowany ( nic nie pomogło ) i cylinder na 80. Co muszę wymienić żeby leciał te marne 80 km/h? Tylko nie piszcie ze cały silnik itp, chodzi mi o drobnostki typu dysza , filtr itp. PROSZĘ O POMOC

    #108099
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Zębatkę zdawczą większą o kilka zębów – tak samo jak w rowerze – zmień przełożenie na większą prędkość. Miałem kiedyś Kymco Nexxona i wtedy po zmianie zębatki leciał spokojnie 90km/h…oczywiście przy tuningu do 80ccm… Tylko że Kymco ma silnik Hondy, i miał na tyle zapasu mocy, że poradził sobie z większą zębatką. Nie wiem jak będzie w Twoim przypadku… Taka zębatka to niewielki wydatek…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #108101
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    benekpe napisał:

    Zębatkę zdawczą większą o kilka zębów – tak samo jak w rowerze – zmień przełożenie na większą prędkość. Miałem kiedyś Kymco Nexxona i wtedy po zmianie zębatki leciał spokojnie 90km/h…oczywiście przy tuningu do 80cm3…

    do 139fmb są cylindry 80 ?

    #108102
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Tak… Poczytaj wątek o tuningu Kymco Nexxona…

    http://www.superskuter.com.pl/zestaw-cylinder-80cc-chopper-king-atv-racing-bee-wersja-p-1318.html?osCsid=2e177d4744153a14390a102dee64e432

    Lepiej dołożyć parę groszy i kupić lepszej jakości zestaw „A”… Nexxon na tym zestawie śmiga bezproblemowo – 90km/h to pikuś dla tego motorka…

    #108104
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    a jednak nie ,to jest 72cc 😉 47mm średnicy

    #108105
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Zapewne ty wiesz lepiej od producenta… 🙂

    #108184
    Grzesio85
    Użytkownik
    • Postów: 42

    benekpe napisał:

    Zapewne ty wiesz lepiej od producenta… 🙂

    Cylinder 80ccm to taki chwyt marketingowy, konsumenta oszukasz – matematyki nie oszukasz, średnica nominalna tłoka to 47 mm więc wychodzi 72 cm3 pojemności.

    #108185
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    no i co, ze tlok 47mm a jezeli bedzie wiekszy skok co teoretycznie przy seryjnym wale jest nie mozliwe.

    #108200
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    DooOminO napisał:

    no i co, ze tlok 47mm a jezeli bedzie wiekszy skok co teoretycznie przy seryjnym wale jest nie mozliwe.

    to jest oczywiste,ale moja odpowiedź dotyczyła silnika z seryjnym wałem 😉 czyli skoku tłoka ok 40mm

    #108207
    pawel74aa
    Użytkownik
    • Postów: 77

    Zębatka jest dobra 41 z.. Jakieś inne rady ma ktoś ? może filtr? czy tam dysza.?

    #114828
    pawel74aa
    Użytkownik
    • Postów: 77

    ??

    #115305
    Bartolini2009
    Użytkownik
    • Postów: 57

    Sprawdź prędkość gps chińskie liczniki lubią kłamać. a co do tych 72cc to średnica 47mm ale może być inny skok tak jak napisał domino a może być też bardziej zeszlifowany”” jak to mówią niektórzy że kupują 72 i szlifują do 80. Ale to teoria 😀

    #115306
    wielgo755
    Użytkownik
    • Postów: 5
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button