Vmax

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #629043
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    Witam,
    Mam pewien problemik, mianowicie skuter po świeżym starcie(gdy jest zimny) leci na prostej 80, z górki 90~. Potem jak się nagrzeje wartość spada do 70-72. Nie wbija na obroty na które powinien i chyba ma ciut mniej mocy.
    Skuter 4t 90cc wypukły tłok 51mm. Jest to bardziej wina nagrzanego silnika czy wariatora/paska/sprzęgła?
    Pozdrawiam

    #629044
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Niewykluczone że tłok Ci puchnie przez co ma mniej mocy.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #629045
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    albo jest to jednak kwestia wariatora /paska/sprzęgła lub regulacji gaźnika. Tego się nie zgaduje- to się sprawdza i eliminuje kolejne możliwości

    #629047
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    tłok raczej nie puchnie bo jest wszystko nowe, a co do gaźnika to jakim cudem może być jego regulacja skoro najpierw jedzie 80 a potem 70?

    warto wywiercić kilka dziur w pokrywie paska żeby było lepsze chłodzenie?

    #629048
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    nowe – czyli nie puchnie. Fajna koncepcja tylko zupełnie nie prawdziwa. A dotarte chociaż jest?
    Gaźnk – takim cudem że zmienia się temperatura całego silnika wraz z osprzetem. Im temperatura samego gaźnika i ścianek dolotu wyższa tym chętniej paruje paliwo i jest go więcej w mieszance. Jednocześnie powietrze jest gorące więc rozrzedzone – wiec uboższe w tlen.
    Dziury w pokrywie… fajna sprawa ale po pierwsze pokrywa jest elementem nośnym konstrukcji wiec dziury ją osłabią a po drugie najcześciej powietrze wpadające pod pokrywę jest filtrowane. Jeżeli wywalisz dziury to cały kurz z drogi będzie ci zasysać napęd i to wszystko bedzie ci szlifować talerze wariatora, pasek i odkładac się na smarach kopniaka i rozrusznika. To patent dobry na zawody lub do pojazdu demo a nie na co dzień.

    #629051
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    no skoro potrafię nim robić po 60km na pełnym gazie i cały czas leci te 70 to tłok jakby puchł to powinien się chyba zblokować.

    pobawię się trochę tym gaźnikiem ale i tak wydaje mi się, że to wina napędu. jeżdżę większość czasu po asfalcie więc kilka dziurek by chyba można było zrobić + zamontować może jakiś łapak powietrza do wlotu, odstający

    #629052
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    albo wymienić dzwon na lepszy. albo sprezyne centralną.

    #629053
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    dzwon jest lepszy, sprężyna centralna wydaje mi się, że jest miększa niż na początku, może to być powodem?

    #629056
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    powodów może być cała czapka. od spreżyny centralnej po zawory. to może być nawet skutek lekko zwiększonego tarcia w prowadnicach zaworowych i zwiększenie opóźnienia na rozrządzie.
    pytanie czy to się dzieje natychmiast po zagrzaniu – po 2-5km czy dopiero po 10-15 i więcej km ostrej jazdy.
    Tzn czy tylko jak się rozgrzeje czy jednak dopiero jak osiągnie bardzo wysoką temperature

    #629057
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    dopiero przy bardzo wysokiej

    #629072
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    więc mogę coś wykluczyć skoro dopiero przy maksymalnej temp się tak dzieje?

    #629092
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    nie. za to jest to znacznie trudniej diagnozować

    #629097
    Nortos
    Uczestnik
    • Postów: 408

    dziwnie mi przełożenia czasami działają + zdarza się, że piszczy pasek lecz nie wygląda na zniszczony. sprzęgło jest chyba troszku krzywe 😀 a z wariatora od tyłu ze środka wychodzi taka jakby tulejka dość duża. to chyba by był jednak napęd, co?

    #629107
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    bardzo możliwe

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button