VESPA LX 50 2T wymiana tłumika i lekki spadek mocy

Witam wszystkich

Wymieniałem w swojej vespie lx 50 2T tłumik na yasuni eco z fabrycznego

Czy nowy tłumik musi sie jakoś wypalać żeby osiągnął optymalną moc?

Teraz czuje że skuter dłużej sie rozpędza

Oraz wcześniej ten waż czarny na załączonych zdjęciach był przypięty wcześniej króćcem do tłumika fabrycznego, jest to jakiś dopalacz spalin w dwusuwie? Czy może być puszczony luzem, czy muszę robić dziurę w tłumiku i go tam zamontować

Proszę o odpowiedź

wydech w 2T zmienia charakterystyke silnika wiec po wymianie wydechu na taki mocno sie różniący parametrami trzeba regulować napęd i czasem gaźnik (jak to gaźnik).

a ten wąż może być nie przypięty do tłumika?

Wcześniej fabryczny wydech miał tam rurkę do tego węża

ktoś wie jak sie odblokowuje ten wydech?

tak samo jak każdy. wywala się flansze/kryze przy wlocie z cylindra. najczęściej jest na 1 spaw łatwo do wyłamania śrubokrętem.
ale to nie jest jakiś bardzo mocny wydech

a pomoże wymiana rolek na sportowe?

chodzi o tą blokadę co jest na końcówce wydechu?

nie ma czegoś takiego jak sportowe rolki. sa po prosu rolki. i regulacja czyli wybór własciwych.

ta blokada jest raczej na poczatku wydechu, przy cylindrze