Vespa LX 50 2T 2007r. Wymiana cylindra czy warto?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Vespa LX 50 2T 2007r. Wymiana cylindra czy warto?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811 1 tygodni temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #701056 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kam5555
    kam5555
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Witam, jestem posiadaczem skutera vespa lx 50 2T 07r

    Czy warto wymienić cylinder na malossi kit co niżej w linku

    https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-malossi-sport-70cc-gilera-piaggio-ac.html

    Skuter obecnie się buja do 70km/h bez żadnych modifykiacji

    Proszę o doradzenie

    #701057 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 649

    warto -ale tylko jeżeli razem z tym cylindrem zmienisz gaźnik i wydech

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #701062 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kam5555
    kam5555
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Wydech zostaje seryjny bo tam jest dopalacz spalin a gaźnik może zostać seryjny?

    #701063 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kam5555
    kam5555
    Użytkownik
    • Postów: 22

    a druga sprawa jakiś fajny wariator do tego coś polecić prócz malossi multivar?

    #701064 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 649

    skoro sie upierasz przy seryjnym wydechu i gaźniku to robota nie ma sensu. Dobre wariatory to Stage6, multivar, polini
    masz gotowca
    http://modernvespa.com/forum/topic158073

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #701065 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kam5555
    kam5555
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Nie wymienię wydechu bo jest dopalacz spalin a ta rurkę ciężko dorobić

    #701066 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 649

    no to bedziesz miał bez dopalacza spalin.
    Po co ci cylinder który teoretycznie ma ci dać 8KM skoro dostanie za mało paliwa i zdusisz go wydechem? bedziesz miał osiągi jak seria tylko więcej problemow z regulacją i bedziesz uboższy o kilkaset zł.
    Jeżeli zrobisz sobie pomiar kompresji i sie okaże że twój seryjny cylinder jest już słaby to kup nowy seryjny lub dobry zamiennik i nie pchaj sie w tuningi bo to jest coś co sie robi dobrze albo wcale

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #701096 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 794

    W podstawach odblokowania 2t jest usunięcie zawirowywacza spalin. Po co chcesz zakładać 70 sport dobrej klasy skoro i tak nie wykorzystasz mocy ? Do tego obowiązkowo zmiana gaźnika na min 19mm abyś go nie zatarł w chwilę. Do tego musiałbyś zbadać stan łożysk wału oraz stopy korbowodu. Jeżeli są luzy to do wymiany. Rozumiem, że masz całkowitą serię więc te 70km/h to między bajki 😉 Jak chcesz jeździć na tym co masz, kup sobie jakiś Chiński cylinder, zmień dyszę w gaźniku na odpowiednio dużą i jeździj

    Nie pomagam na priv 😉
    #701098 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 794

    I rurki się nie dorabia. Odcinasz zawirowywacz przy kolanku i zaspawujesz otworek.

    Nie pomagam na priv 😉
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Vespa LX 50 2T 2007r. Wymiana cylindra czy warto?
Informacje o Tobie: