Vespa LX 50 2T 2007r. Wymiana cylindra czy warto?

Witam, jestem posiadaczem skutera vespa lx 50 2T 07r

Czy warto wymienić cylinder na malossi kit co niżej w linku

https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-malossi-sport-70cc-gilera-piaggio-ac.html

Skuter obecnie się buja do 70km/h bez żadnych modifykiacji

Proszę o doradzenie

warto -ale tylko jeżeli razem z tym cylindrem zmienisz gaźnik i wydech

Wydech zostaje seryjny bo tam jest dopalacz spalin a gaźnik może zostać seryjny?

a druga sprawa jakiś fajny wariator do tego coś polecić prócz malossi multivar?

skoro sie upierasz przy seryjnym wydechu i gaźniku to robota nie ma sensu. Dobre wariatory to Stage6, multivar, polini
masz gotowca
http://modernvespa.com/forum/topic158073

Nie wymienię wydechu bo jest dopalacz spalin a ta rurkę ciężko dorobić

no to bedziesz miał bez dopalacza spalin.
Po co ci cylinder który teoretycznie ma ci dać 8KM skoro dostanie za mało paliwa i zdusisz go wydechem? bedziesz miał osiągi jak seria tylko więcej problemow z regulacją i bedziesz uboższy o kilkaset zł.
Jeżeli zrobisz sobie pomiar kompresji i sie okaże że twój seryjny cylinder jest już słaby to kup nowy seryjny lub dobry zamiennik i nie pchaj sie w tuningi bo to jest coś co sie robi dobrze albo wcale

W podstawach odblokowania 2t jest usunięcie zawirowywacza spalin. Po co chcesz zakładać 70 sport dobrej klasy skoro i tak nie wykorzystasz mocy ? Do tego obowiązkowo zmiana gaźnika na min 19mm abyś go nie zatarł w chwilę. Do tego musiałbyś zbadać stan łożysk wału oraz stopy korbowodu. Jeżeli są luzy to do wymiany. Rozumiem, że masz całkowitą serię więc te 70km/h to między bajki :wink: Jak chcesz jeździć na tym co masz, kup sobie jakiś Chiński cylinder, zmień dyszę w gaźniku na odpowiednio dużą i jeździj

I rurki się nie dorabia. Odcinasz zawirowywacz przy kolanku i zaspawujesz otworek.