Vespa LX 50 2T 2007r. Wymiana cylindra czy warto?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #701056
    kam5555
    Uczestnik
    • 6
    • 22Postów:

    Witam, jestem posiadaczem skutera vespa lx 50 2T 07r

    Czy warto wymienić cylinder na malossi kit co niżej w linku

    https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-malossi-sport-70cc-gilera-piaggio-ac.html

    Skuter obecnie się buja do 70km/h bez żadnych modifykiacji

    Proszę o doradzenie

    #701057
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    warto -ale tylko jeżeli razem z tym cylindrem zmienisz gaźnik i wydech

    #701062
    kam5555
    Uczestnik
    • 6
    • 22Postów:

    Wydech zostaje seryjny bo tam jest dopalacz spalin a gaźnik może zostać seryjny?

    #701063
    kam5555
    Uczestnik
    • 6
    • 22Postów:

    a druga sprawa jakiś fajny wariator do tego coś polecić prócz malossi multivar?

    #701064
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    skoro sie upierasz przy seryjnym wydechu i gaźniku to robota nie ma sensu. Dobre wariatory to Stage6, multivar, polini
    masz gotowca
    http://modernvespa.com/forum/topic158073

    #701065
    kam5555
    Uczestnik
    • 6
    • 22Postów:

    Nie wymienię wydechu bo jest dopalacz spalin a ta rurkę ciężko dorobić

    #701066
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    no to bedziesz miał bez dopalacza spalin.
    Po co ci cylinder który teoretycznie ma ci dać 8KM skoro dostanie za mało paliwa i zdusisz go wydechem? bedziesz miał osiągi jak seria tylko więcej problemow z regulacją i bedziesz uboższy o kilkaset zł.
    Jeżeli zrobisz sobie pomiar kompresji i sie okaże że twój seryjny cylinder jest już słaby to kup nowy seryjny lub dobry zamiennik i nie pchaj sie w tuningi bo to jest coś co sie robi dobrze albo wcale

    #701096
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    W podstawach odblokowania 2t jest usunięcie zawirowywacza spalin. Po co chcesz zakładać 70 sport dobrej klasy skoro i tak nie wykorzystasz mocy ? Do tego obowiązkowo zmiana gaźnika na min 19mm abyś go nie zatarł w chwilę. Do tego musiałbyś zbadać stan łożysk wału oraz stopy korbowodu. Jeżeli są luzy to do wymiany. Rozumiem, że masz całkowitą serię więc te 70km/h to między bajki 😉 Jak chcesz jeździć na tym co masz, kup sobie jakiś Chiński cylinder, zmień dyszę w gaźniku na odpowiednio dużą i jeździj

    #701098
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    I rurki się nie dorabia. Odcinasz zawirowywacz przy kolanku i zaspawujesz otworek.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button