Ventus Modo II 4T - Gaśnie, brak mocy, nie chce palić.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #71714 Reply
    irvs126
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Witam jestem posiadaczem Skutera Ventus Modo II 4T z roku 2007

    Od jakiegoś czasu nie chce zapalić gdy silnik jest zimny (głównie z rana)

    Oraz jest strasznie słaby, poprostu masakra, on waży 105KG ja 75kG a gdy się bujne pod górkę, i gdy pod górką mam 60km/h to już w połowie jej mam 15km/h

    Podobno jest tam założony cylinder 80 ccm (bynajmniej tak mi powiedziano przy zakupie)

    Skuter ma zdjęte wszelkie blokady, do tego od czas zdjęcia katalizatora z tłumnika zaczął strzelać, czasem nawet widać dwucentymetrowy ogień z rury.

    A co najgorsze, ostatnio na liczniku wybiło 8000KM i mniej więcej od tego czasu gdy jadę pod górkę (jest to jazda baaaardzo wolna)

    zaczyna gasnąć, gdy ruszam manetką niby nie chce zgasnąć ale po chwili i tak to się stanie, i trzeba się okręcić aby odpalił, a najszybciej odpali jeśli złapie i bujne się nim na pełny gazie w dół.

    Sytuacja nie dzieje się gdy jadę powyżej 40km/h i trzymam pełny gaz (co przy tej mocy jest normalką)

    jakieś 2 lata temu wymieniłem: piescienie,moduł,wariator.

    Dodam że skuter ma bardzo słabą kompresje (sprawdzaną tylko na kopce :))

    Ktoś wie co mu zaradzić? Gaznik? Zawory? Świeca?
    nie mam pojęcia (gaźnik dziś próbowałem regulować i żadnej różnicy)

    #72081 Reply
    irvs126
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    @ Odświeżam.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #72091 Reply
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • Postów: 718
    • Postów: 746

    Sam dałeś sobie odpowiedz słaba kompresja to znaczy poszły pierścienie ,może rolki do wymiany

    #72153 Reply
    irvs126
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    A co do strzelania z rury i gaśnięcia?

    #72155 Reply
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 574
    • Postów: 593

    zawory do regulacji i gaznik

    #72159 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 368
    • Postów: 373

    Czyszczenie i regulacja gaźnika, oraz czyszczenie filtra. Sądzę, że tam nie masz firmowego cylka, więc kup kita za 60zł, załóż, zaworki wyreguluj i jazda dalej 🙂 Od razu sprawdź czy zawory są szczelne.

    #72161 Reply
    irvs126
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Gaznik wyczyściłem oraz filtr (orginalny nie stożek)
    lecz nadal strzela (w szczególnosci gdy się rozpędze i puszcze gaz)

    #72163 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 368
    • Postów: 373

    Wyreguluj teraz zawory.

    #72193 Reply
    irvs126
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Ok, tylko coś mnie trafia bo w domu nie mam odpowiednich narzędzi nie dość że jednej śrubki od pokrywy nie odkręce, ponieważ jest zły dostęp, to do tego nie mam szczelinomierza, będzie trzeba go komuś dać do naprawy.

    #72199 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 368
    • Postów: 373

    No nie masz 8 nasadowej, 9 płaskiej i kombinerek? Szczelinomierz kupisz w sklepie za 7zł, tylko trzeba patrzeć żeby miał odpowiednie listki.

    #72206 Reply
    irvs126
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Mam, tylko że wszystkie śrubki poluzowałem z jedną jest problem i na moje oko ktoś nieudolnie coś koło niej kombinował i dość ciężko będzie ją odkręcić, tym bardziej że jest dostęp marny.
    A zawory jak ustawiać najlepiej? Gdzieś słyszałem że na wylotowym o 30% więcej niż na ssącym ale niewiem dokładnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Ventus Modo II 4T - Gaśnie, brak mocy, nie chce palić.
Twoje informacje:




Back to top button