! Forum Skutery V max

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DooOminO DooOminO 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #84861
    Zdjęcie profilowe Botek
    Botek
    Użytkownik
    • Postów: 188

    Mam pytanie jak myślicie czy zamaontowanie w keeway ry8(2t) cylindra 60 ccm poprawiło by osiągi jeśli tak to w jakim stopniu jaki w przybliżeniu byłby v max. A także jakie wtedy byłoby spalanie czy dużo większe od standardowego cylindra

    #84864
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    To nic nie da wymiana na 60

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #84873
    Zdjęcie profilowe Botek
    Botek
    Użytkownik
    • Postów: 188

    Dlaczego nic nie da?

    #84877
    Zdjęcie profilowe bania
    bania
    Użytkownik
    • Postów: 79

    ja ci powiem ze kumpel zmienil cylek w 2t na 70 oczywiscie wymienil tlumik bo w 2t to wystarczy zeby dac mu troche mocy wiadomo ze mu pozeral paliwo ale rowniesz nie zapomnij o smarowaniu mial zbiornik z osobnym wlewie oleju ale robil tez mieszanke bo dozownik z 50c daje mu do tej pojemnosci dawke oleju

    bania
    #84878
    Zdjęcie profilowe bania
    bania
    Użytkownik
    • Postów: 79

    a przy tej pojemnosci bedzie potrzebowal go troche wiecej

    bania
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #84884
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Wszystko się zgadza ale kolega myśli że jak wstawi 60 to będzie więcej jechał i mało palił dlatego napisał że to nic nie da musi jeszcze np. wymienić tłumik , gaznik i jeszcze coś trzeba próbować

    #84890
    Zdjęcie profilowe bania
    bania
    Użytkownik
    • Postów: 79

    ja mam 4t ale silnik 2t jest tak inteligentny i podda sie na tylko wymiane wydechu zmiane rolek i smigasz chlopie bierzesz kazdego z 4t bez zadnego tuningu ty na starcie masz wiecej koni od tych co maja 4t

    bania
    #84908
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Dozownik można wyregulować, nie wiem po co ten kolega się w mieszanki bawi…

    Router WS 50 2013
    #84928
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    ja słyszałem,że jak się zmiesza olej z benzyną w zbiorniku to po dłuższym czasie olej traci właściwości smarujące, nie wiem czy to prawda , a tak w ogóle to żeby poprawić v max to trzeba skrócić tuleję wariatora o 2mm(na tokarce) i dać podkładkę 1mm zaraz za przeciwtależem – skracanie tulei dużo daje w silnikach minerellipodobnych czyli china 2T i keeway bo tam pasek nisko wchodzi, sam tak skróciłem tuleję i v max na blokowanym module do 6500rpm wzrósł z max 52 km/h do 66km/h , nie wiem co będzie po zmianie modułu 😀 ale paradoksalnie przyspieszenie też się poprawiło chodź na starcie skuter jest słabszy(0-10km/h)ale rozpędza się szybko, a przed skracaniem tulei wchodził na max obroty i ledwo przyspieszał.

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #84939
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    Tuleja tak ale wariator powinien byc tak zrobiony aby byl dobry v max oraz start a po skroceniu tulei za lepszy v max plamcimy slabym startem.

    .. Bez polskich znak’o’w .
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie