v-max w dół ;/ need help

Wyświetlanie 9 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #267091
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Witam mam yamahe jog z 1992 r.(oczywiscie ac 😛 ) jej tuning: -cylek 70cc R4Racing -sprzęgło rms -dzwon sprzęgła rms -chwytak powietrza -wymieniona gąbkę w filtrze powietrza na stage 6 -gaźnik dellorto 17,5 -dysza nie wiem jaka ale raczej odpowiednia do zestawu -wario hebo ng -sprężynki malossi niebieskie -sprężyna centralna +50% (ta co była w zestawie z wariem) -wydech technigas next r (odblokowany) -rolki w wario to te ktore byly dolaczone z wydechem -wałkorbowy motorfource Przepraszam znowu podobny temat ale tamtego by nikt już nie czytać. Więc tak na serii leciał 80km/h teraz leci ok.65km/h. Rozkręcoiłem przekładnie i zobaczyłem że pasek na nowym wario dochodzi tylko lekko ponad połowa średnicy waria ,a gdy wziąłem oryginalny to ma ślady paska wszędzie od góry do dołu. Czy dlatego mam taki niski v-max przez to że pasek ni idzie na górę? Co zrobi wymieni żeby szedł na samą górę tak jak w oryginale ? Proszę o pomoc z góry thx.

    • #267092
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Tak dlatego ci skuter mniej idzie. Pasek powinien isc ku samej gorze.

    • #267093
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      cięższe rolki spróbuj i miększą sprężynę centralną. Zobacz jeszcze czy nie masz przy tulei założonej jakiejś podkładki dystansującej.

    • #267094
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      podkładki dystansowej nie mam. A rolki chyba 4.1g. To jakie tak na oko powinienem założyć Seryjne ważyłem ale kwadratowe są to wyszło ze niby 5 g jedna.

    • #267095
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      na cylku 70 tylko 65 km?????? oo cos naprawde nie jest tak. Zapytaj kolege corey on Ci pomorze.

    • #267096
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      na pewno źle wyregulowany. Ja centralną dałbym +22% Top Racing do tego zostawił te rolki 4.1 ewentualnie ciut lżejsze lub cięższe. No i porządna regulacja gaźnika, wyregulowany maszł Jaki kolor świecy, dla pewności warto sprawdźić.

    • #267097
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      sprężyna tak jak kolega wyżej czyli jakieś +22%, rolki cos między 3,5-4,5g spróbuj i sprężyynki sprzęgła zielone lub czerwone, zobaczy na których będzie najlepiej. A co do waria i tulejki, sprawdź czy nie masz jakiejś podkładki pod tulejk?, i w niektórych przypadkach konieczne jest minimalne stoczenie tulejki.

    • #267098
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      pisać że podkładki nie miał, a jeśli pasek do połowy wychodzi to musiał by sporo tej tulei stoczy? ;p Kup najpierw tą sprężynę/sprężynki i wyreguluj rolkami i daj znać jak chodzi.

    • #267099
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Własnie kupiłem jak na razie sprężynki malssiego i zalozyżem zółte ale nakretka mi się rozwaliża i muszę jechac kupić nową a niemam kiedy;/ Sprawdze najpierw jak będzie z tymi sprezynkami tzn jak będzie chodzic ;] A czy seryjne kymco 125cc powinienem na przyspieszenie brac? (kymco z roku na oko 1995-2000) A co do gaźnika to kolesię mi go regulowali z tego serwisu gdzie mi tuning robili. Jak jest tak jak teraz to niema czegos takiego ze ma zła mieszanke tzn. za duzo czy za mało powietrza przynajmniej nie wyczulem czegos takiego. Jak daje minimalnie manetke i zraz full na goracym czy zimnym silniku to idzie tak samo. Aha i jeszcz jedno pytanko moglibyście mi napisac za co sa odpowiedzialne sprężynki w sprzęgle i za co jesdt odpowiedzialna centralna sprężyna z gory dziekuje

    • #267100
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      dzieki sprężynkom skuter rusza z wyższych obrotów dzięki czemu ma lepszy start, sprężyna, im twardsza tym paskowi ciężej wyjść na samą górę w wariatorze bo talerze przy sprzęgle go mocniej ściskają. Twarda sprężyna ciężkie rolki, Miększa to rolki lekkie.

Wyświetlanie 9 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button