V max skutera

Zumico dynamic 4t.https://www.google.pl/search?q=zumico+dynamic&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Sb5SU5-2E8qG4gSpmIHoBA&sqi=2&ved=0CCgQsAQ&biw=1024&bih=677#facrc=_&imgrc=AyIwOXwkhc_L8M%253A%3BWkXfssB-UogWAM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.blackduck.pl%252Ffiles%252FZumico%252520Dynamic.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.blackduck.pl%252F%253F184%252Czumico-dynamic%3B800%3B599.Jaki on powinien mieć v max oczywiście po odblokowaniu wszystkich blokad

Jak czerwony, to z 90km/h poleci jak mu zrobisz tuning :-)
Dynamic - to na pewno jakiś limitowany model. Widać zacięcie sportowe.
A tak na poważnie, to tak jak pisze producent - lekka dynamiczna jednostka idealna na warunki miejskie. Po małych i nie do końca legalnych modyfikacjach spokojnie poleci jak pozostałe mu podobne skutery...70 - 90km/h zależy od tego czy z górki, czy z wiatrem, czy pod wiatr, od masy kierownika - od wielu czynników...te pojazdy są wrażliwe na zewnętrzne czynniki - mała górka i zwalnia do 30km/h - ale na prostej i z górki to szatan :-)
Ja jedynie teoretyzuje - niestety nie mam kompletnie praktycznej wiedzy. Powielam jedynie zaczytanie opinie kolegów z tego forum.
Skuterem jeździłem bardzo mało, bo większość czasu stał on w serwisie i czekał na naprawę, więc tak za bardzo wypowiadać się nie mogę.

Seryjny około 65 poleci, na więcej nie licz :)

No tak, na seryjnym szału nie ma - ale jak wsadzi większy cylinder to te dodatkowe 25km/h zyska - nie ma bata. Wzrost pojemności o 50%, kilka dodatkowych koników na pewno doda te 25km/h.

w zasadzie inaczej: seryjny ale odblokowany 2T z napędem na pasek poleci około 70, 4T jako słabsze trochę mniej - około 65. Tyle powinien iść każdy.
Trafiają sie szybsze sztuki lub sztuki po modyfikacjach napędu (bez ruszania cylindra) i te są trochę szybsze - te powiedzmy 5-7km/h.
Chinole są nierówne- lepiej złożone, gorzej.Trafi się dobra sztuka i jeszcze się ładnie dotrze to będzie śmigać ponad 70.

Magiczną skrzynką jest tu napęd i przekazanie momentu obrotowego przez pasek na koła. Straty są bardzo duże - do 40% nawet wiec jest o co walczyć.

Tutaj jest film z hamowania pierdzika.

http://www.youtube.com/watch?v=MdiJ4PO-nAE

17KM na silniku ale tylko 10KM na kole. czyli 7KM przekładnia i napęd zamieniły w ciepło. 7KM samych strat to wiecej niże większość50tek produkuje całej mocy.
Co i tak nie przeszkadza mu sie rozpędzać do ponad 100km/h. Ale jakby tak zainwestować jeszcze więcej w napęd żeby tych koników z silnika więcej dotarło do koła to by smigał jeszcze bardziej.

W każdym razie tak to działa.